Naiselta, joka on vienyt mun sydämen aikoi sitten😔💔 Hänelt saan vaa lokaa, haukkumista ja ilkeilyä jos edes saan huomiota. Silti sydämeni herkkä ja hauras pystyy rakastamaan vain häntä, koska tiedän että hän on aivan yhtä herkkä ja tunteikas kuin minä, pohjimmiltaan. Maailmankaikkeus tykkää vaa pelleillä munkaa ja asettaa kaiken maailman haasteita ja ongelmia mulle, testaa kuinka paljon herkkä mieli kestää ennen kuin murtuu täysin.
Mä olisin kyllä onnellinen mies jos saisin puhua hänen kaa kaikki läpi, tai nähdä, jos hän sallisi minun halata häntä ja osoittaa rakkauttani hänelle. Oon tosi lojaali, olen ainoastaan yrittänyt tavata ja nähdä muita naisia, koska kaivattuni toivoi että pääsen hänestä yli, se ei ole oikein toiminut... kiinnostusta on mut kenenkää kaa ei instana synkkaa samoin kuin hänen.. + ei kukaan oo niin kaunis tai kiva luonne mitä hän.
Tuntuu että kaivatullani on täysi valta muhun, kaikki mitä olen toiminut on johtunut jollain tavalla, että yritän todistaa itseäni hänelle jotenkin. Matkan varrella olen unohtanut alkuperäisen syyn, mutta aina kun avaan tunteiden laatikon, niin muistan.
Halusin osoittaa, että rakastan häntä eniten maailmassa. Halusin päästä hänestä yli ja osoittaa hänelle miten vahva olen mentaalisesti, halusin löytää toisen naisen koska elin uskossa että kaivattuni ei yksinkertaisesti pystynyt rakastamaan minua. Halusin näyttää että pystyn pääsemään yli, mutta se vaati sitä että sivuutin kaikki tunteeni, todella pitkäksi aikaa..
Kukaan ei tule koskaan ymmärtämään miten paljon rakastin ideaa meistä, miten paljon rakastin tätä puolituntematonta naista, enemmän kuin ketään. Miten paljon hän mulle merkkaa.
Mä oikeasti toivosin että voitas olla me, täysin. Se sattuu liikaa olla erossa suurimmasta ja aidoimmasta rakkaudesta mitä ikinä kokenut, rakkaudesta joka ei päässyt edes koskaan alkamaan. 💔
Haluun vaan itkee sun sylis hetken, sit kaikki on taas hyvin, lupaan. Sen täytyy olla sun, tuntisin itteni vaan orvoks jonkun toisen kaa, sä tunnut oikeimmalta, rakastan sua täält yhä.. laitoin sen rakkauden vaa laatikkoon, ei se mihinkää koskaan hävinnyt, mun oli vaa pakko, kun se kipu sai mut toimiin epäterveil tavoil ja ajo mua sekasin.. tänään vähän velloin mun tunteis, pian laitan ne taas laatikkoon, jossa niist ei oo ongelmia kellekkään.
Arvaa kuin pahalt tuntuu kun saa jatkuvasti romanttista huomioo kaikilta muilta paitsi siltä yhdeltä
12
215
Vastaukset
- Anonyymi
Laitan uudestaan toiseen ketjuun laittamani viestin, jos sattumalta et aloittanut sitä, vaikka tyyli osuukin yhteen.
Et kohtele ihmisiä ihmisinä, etkä ymmärrä rajaa sinun ja toisten persoonissa. Minua olet uhkaillut ja häiriköinyt täällä, tappouhkauksiakin. Ilkeä olet ollut myös kaivatulleni. Ja mitä ihmettä silloin aikoinaan kirjoitit systemaattisella ja tunnistettavalla tavalla väkivalta- ja seksuaaliuhkauksia M-naiselle? En puhu muiden puolesta, mutta aivan takuulla tuollainen jättää jälkensä keneen tahansa.- Anonyymi
En oo laittanut kellekkään tappouhkauksia täällä tai missään muualla, se ei kuulu tapoihini, ethän nyt sekoita mua joksikin toiseksi? En myöskään ole laittanut väkivalta tai seksuaaliuhkauksia kenellekkään täällä, kehen minut oikein sekoitat, täällä voi myös olla trolleja ja muita, jotka harrastaa tuollaista, mutta minä se en ole, näkee kyl ip osoitteestakin et ne ei oo multa tullut. Joten ohi tämä kuka lie oletkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo laittanut kellekkään tappouhkauksia täällä tai missään muualla, se ei kuulu tapoihini, ethän nyt sekoita mua joksikin toiseksi? En myöskään ole laittanut väkivalta tai seksuaaliuhkauksia kenellekkään täällä, kehen minut oikein sekoitat, täällä voi myös olla trolleja ja muita, jotka harrastaa tuollaista, mutta minä se en ole, näkee kyl ip osoitteestakin et ne ei oo multa tullut. Joten ohi tämä kuka lie oletkin?
Vastaa sitten, kun et ole feikkipersoonassasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa sitten, kun et ole feikkipersoonassasi
En ole feikkipersoonani. Enkä ymmärrä mistä puhut, mä en ole ketään uhkaillut täällä millään tavoin, onko sulla minkäänlaista todistetta täsyä, ip osoitteestani ei ole tullut kellekkään uhkailuja, ei puhelimel tai ei koneella, trolleja ja muita häiriintyneit kyl palstal pyörii, niin haukut varmaa väärää puuta nyt?
- Anonyymi
Mikset rakasta mua ihan vapaasti ❤️
- Anonyymi
Koska mun tunteet on liian voimakkaat ja se sattuu liikaa jos se ei olekkaan molempipuoleista💔😔
- Anonyymi
Saako kysyä minkä ikäinen suurinpiirtein olet?
- Anonyymi
Kahdenkympin toisella puolel
- Anonyymi
"lokaa, haukkumista ja ilkeilyä"
Hanki herran jumala paremmat piirit. Itsellä ei ollut tuollaisia pskanokkia kaveripiirissa edes teinivuosina! - Anonyymi
Mullakin on tommone pöytälaatikko rakkaus. Pystyn tunnistamaan itseni monesta kohtaa. Ainakin annan sille tunteelle pienimmän sormeni, tuntuu et hukun sinne kun keho vaan alkaa huuutaa kaipuuta. Pakko ottaa sormi takaisin nopeesti, koska mun pöytälaatikko rakkaudella on ihan oma elämä. Sun tilanteesta en tiedä, mut toivon et saisit selkyyden.
- Anonyymi
Halaus 🫂 ap:lle.
- Anonyymi
Soita mulle puhutaan. Tunteita taitaa olla molemmilla puolin tosin paljonkin. Kirjoitin kun hänelle (miehelle)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269