Että meidän välinen yhteys on tässä tullut sellaiseksi että muita on sen vuoksi vaikea päästää väliimme. Henkinen yhteys on niin syvä
Mitä ajattelet siitä
15
369
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko sitä miten itketät mua illasta toiseen?
- Anonyymi
Menisit jutteleen jollekin. sivusta
- Anonyymi
Itketänkö? En tiedä että sellaista tekisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itketänkö? En tiedä että sellaista tekisin
No sit et oo mun yhteys.
- Anonyymi
Olemme yhdessä siunattuja ❤️🙏. Harva saa kokea jotain näin ihmeellistä. Haluaisin kuitenkin jo sinun halattavaksesi ❤️.
Mn- Anonyymi
Esitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitystä.
Niinhän sinä luulet kun et tunne kuten minä ja P- mies tunnemme toisiamme kohtaan ❤️.
Mn
- Anonyymi
Rakastan sua vaa enemmin. Oot mun sydämes ikuisesti hähää. ❤️
- Anonyymi
En ole päästänyt ketään meidän väliin. Oletko sinä jos olet rehellinen? Alusta asti vain sinä. Ja olen ollut mukana täysillä alusta asti. Katson myös loppuun asti. Entä sinä? 💫😘🙏
- Anonyymi
Olen hyvin tietoinen siitä ja levollinen sen vuoksi. Ehkä hän tunnistaa tästä itsensä:
Yhteyteni hänen (miehen) kanssa on aina hyvin vakaa, harmoninen ja lämmin. Se on jotain hyvin kaunista ja herkkää. Koskaan emme ole korottaneet toisillemme ääntä emmekä riidelleet. Tunnen hänen tunteet etäältä. Kun kohtaamme kasvoiltansa näen sen välittömyyden ja ilon joka välillämme vallitsee. Sellainen yhteytemme on. Kaksi saippuaa samassa vadissa ja vedessä. - Anonyymi
Tuo "henkinen yhteys" on valitettavasti mielikuvitusta eikä aitoa yhteyttä.
Nainen sivusta - Anonyymi
Jo on sinulla on mielikuvitusta. Etteikö koko palsta olisi välillämme. Menkääpä M ja O sinne saunan taakse keskenänne 👺
- Anonyymi
Orava?…
- Anonyymi
Kurre
- Anonyymi
Samaa kuin sinäkin. Olethan Mikki ja suomimies J•••e ? Voisitko tähän vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096