Et varmaan edes tunne rakkautta. Olet kylmä.
Olisit jo näyttänyt jos rakastaisit
10
273
Vastaukset
- Anonyymi
joko erottaisit minut siitä hengestä, tai sitten en ole sinuun vaan rakastunut. Se vaalea hahmo on paha, eikä ole ihminen. Ja niitä on tummahiuksisia ja myös miehiä. Jos niille on epäkohtelias tai erehdyt ottamaan niiltä asioita, tai tekemään toiveita, ne ottaa maksua. Voit tehdä vaihtokauppaa, annat jotain ja pyydät jotain. En ole mukana siinä.
- Anonyymi
olette erehtynyt, tai joku on tilannut tai ostanut itselleen päädyn pois jostain tilanteesta, ja muut ovat joutuneet kantaman vastuun ja ottamaan pahaa, vastaan. on tilattu jopa kuolemaa toisen puolesta, mikä ei ole mahdollista. kuten huomaatte. ja aina näistä saatte itse pahaa ja huonoa takaisin.
- Anonyymi
Jotkut ovat tilanneet ja ostaneet jotain, ja saavat sen mutta joskus se vaatii niin paljon heiltä että kuolevat pois.
- Anonyymi
Olen kylmä.
- Anonyymi
eli en ole kellokosken prinsessa joka odottaa lottovoitto, vaan tietyt jutut neuvotellaan. Eli sana korvaus on kielletty mutta maksavat jostakin jotakin. enpä tarkalleen tiedä ja eräs minulle rakas lähetti jotakin. ja oikaisuja tehdään ja tulevia juttuja tulossa. monimutkaisia juttuja 🙂 pääasia että nyt hoituvat pois. ja elämä jatkuu, toivottavasti kaikilla, senhän tietävät henkilöt itse.
- Anonyymi
ja osa on peruuttanut tilattuja asioita mutta joutuvat maksamaan. Minä en ole tilannut mitään, otan vain rahat vastaan, joilla korvataan vahinkoja. Ja osa rahoista on kuulemma hyvää työn tulosta. Tulevat eri asioista.
- Anonyymi
Rakastan sinua...usko se
- Anonyymi
Kuka ja ketä?
- Anonyymi
Näyttäisi paljon tunteita, jos olet vapaa, etkä varattu.
- Anonyymi
Älä Maraja taas ei tuota vinkumista kuuntele kukaan
Jos sulla olis yhtään muuta uriutuja vitsillä luonne
Tässä mukana oltais nähty jo kk sitte mut sä pelkäsit
Tilaisuus viimeinen semoinen meni sulta sivusuun
Sit ilmotkin et sullon muita naiskuvioita likellä
Ja ja helposti saatavilla ja järjestetyävis
Et oli aika yhdentekevää
Mitä mä olisin hallunnu tai toivonu
Olin kaikesta huolimatta vain pelkkä vitsi sulle mies.
Naiselta sivusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076