Jotenkin musta tuntuu, että vaikka se punkalaitumelainen ei ole pitkään aikaan kirjoittanut Punkalaitumesta yhtään mitään niin siitä huolimatta se pyörii tällä pastalla ja kirjoittelee juttujansa mainitsematta kuitenkaan Punkalaidunta. Veikkaankin, että mies voi lähteä Punkalaitumelta, mutta Punkalaidun ei voi lähteä miehestä ja siksi se täällä hulluttelee...eikä osaa päästää irti! On silti ollut kovin ikävä häntä!
Mulla on vahva etiäinen että...
Anonyymi-ap
3
113
Vastaukset
Punkalaidunmies on kuin Jeesus. Hän on läsnä tässä ja nyt, mutta myös muualla muissa ketjuissa.
Punkalaidunmies on kaikkialla, vaikka emme näe sitä.
Uskon lujasti, että hän on puhunut minulle, halusi minusta rakkauden lähettilään.- Anonyymi
Punkalaitumesta ja rakkauden lähettiläästä tulee mieleen aina tämä tunnelma :)
Scandinavian Music Group - Hölmö Rakkaus
https://youtu.be/jKZclDm5fv4
- Anonyymi
kaupungilta tuli joku kutsu-juttu ontelma on vbain tuo käteisen rahah puureennalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337