Ne loppui naisen erokiireisiin ja lapsiin keskittymisiin...
Sovittiin että nainen ottaa yhteyttä salaisten sähköpostien kautta mutta ne katosi kun suomi24. sp. lopetettiin
Molemmilla on kyllä toisten yleiset numerot tiedossa mutta sovittiin että niihin ei saa laittaa viestiä.
Mikä neuvoksi nyt kun tekisi mieli tiedustella onko nainen vapaa vai varattu ? ja haluaisiko nähdä. Uskaltaisiko tiedustella viestillä omasta yleisestä numerosta vaikka on sovittu että ei ??
Jos tämä ihana nainen sattuisi huomaamaan tämän niin laitan yhden jutun josta tuntee.
Meillä oli chatissä käytössä salasana joka alkoi R:llä :)
Jos Tämä ihanuus huomaa tän,niin minulle voi laittaa arkipäivinä virka aikana viestin omaan numeroon esim. Moi . (vaikka toisin silloin sovittiin).Niin vastaan kyllä.
Mutta uskallanko minä kokeilla laittaa viestiä? mitä mieltä lukijat on ?
Kun on hyvin epätodennäköistä että tätä viestiketjua huomaisi.
Uskalluksesta se ei ole kiinni vaan siitä että kun on sovittu että ei , ja toiseksi siksi ettei häiriötä aiheuta jos onkin varattu . mikä neuvoksi. ? Vanha suola kun janottaisi ...niin että kurkkua kuivaa :)
Salaisia tapaamisia ihana naisen kanssa asuntoautossa:) yli 10 v. sitten
Anonyymi-ap
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Onko epätoivo iskenyt kun nuori tyttö jättikin sinut taas. Harmittaa se varmaan vanhaa miestä. Koita nyt joku löytää ennekuin taika laukeaa.
- Anonyymi
Näin sen pitää mennä
- Anonyymi
Naimen laukeaa ok.
- Anonyymi
Ota lisää viinaa vaan sillä se äitiskin parani juoppoudesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813