Sehän se paras on! Kyllä ylellä osataan ja on laatutekijät. Ei mitään turhaa muka hauskaa läpänheittoa kuten kaupallisten lähes kaikki 2 tai useamman juontamat ohjelmat.
Alma ja Jenny Show
8
114
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ikinä kuullutkaan näistä :D Mikä radio on edes kyseessä? Valaise hieman muillekin.
- Anonyymi
Tästä on tullut oma lempiohjelma Radio Suomessa. Alma ja Jenny olleet aina suosikkijuontajia ja nyt samassa ohjelmassa. Parasta lauantain aamunavausta.
- Anonyymi
Testaan ohjelman, palaan asiaan.
- Anonyymi
Hienoa, että Radio Suomi on panostanut näihin nuoriin naisiin.
- AnonyymiUUSI
Joka tykkää niin tykkää, minä en. Turhanaikaista tyhmää "kälätystä" tuntitolkulla. Avaan radion vasta kun tuo on ohi.
- AnonyymiUUSI
Olen aloittajan kanssa hieman eri mieltä tästä asiasta. Kyseisessä ohjelmassa oli naureskelua, joka ei ainakaan minulle auennut. Minua ärsyttää myös juontajien kehotuksen "ehdottamasti pitää tehdä" sitä sun tätä. Yhden juonnon aikana tämä kaksikko sanoi kuuntelijoille kolmeen otteeseen, mitä pitää "ehdottomasti tehdä". En tarvitse ainakaan itse kehotuksia keneltäkään, joten tämmöinen radiojuontajissa ärsyttää todella paljon.
Jos ohjelman antaa valua toisesta korvasta ulos, niin se ei suurelta osin ehkä ärsytä. Välillä tuli asiaa, mutta pääasiassa ohjelma oli pinnallista ja viihteellistä jutustelua. Sitä on tarjolla jo aivan liikaa.
Ja, näin aktiivisena radion kuuntelija en voi ymmärtää, että valtakunnallisessa radiossa ei nimenomaan ole riittävästi sitä osaamista, että esimerkiksi kellon ajat pyöristellään välillä. Jos kello on 11.16, niin radiossa ei enää kerrota sen olevan 11.15. Jos radio ei osaa pysyä ajassa, niin sitten kannattaa pitää suu kiinni.
Ohjelma tuli testattua, mutta en usko kuuntelevani toisten. Jos ei sitten jossakin taustalla satu soimaan, kun kävelee ohi. Liian hyvään kuunteluaikaan liian kevyttä hömppää. Sopisi paremmin sunnuntaiaamuun klo 6.00-8.00.- AnonyymiUUSI
Lisään sen, että ohjelma pesee luonnollisesti esimerkiksi useiden radioiden juontajat, mutta yleltä odottaa enemmän. Autiolla saarella valitsisin kuitenkin tämän kuin minkä tahansa juontajan vaikka jostakin pookiradiosta. Sieltä se ammattitaito vasta puuttuukin, jossa juontajien suutkin lotkuu. Ihme, kun ei työpaikka tarjoa edes uusia tekohampaita.
- AnonyymiUUSI
Alma ja Jenny on paras uudistus mitä Yle teki sen jälkeen kun irtisanoi maakuntaradiosta hyvät juontajat ja lopetti koko paikallisen tekemisen. Tämän ohjelman voisi lähettää myös uusintana iltapäivisin, sen umpisurkean taaplaajaan Pauliina Puurilan tilalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076