Kertokaa nuoret naiset mitä mieltä olette jos hengailisitte yli 60v miehen kanssa joka kustantaisi teille aina välillä kivoja lahjoja?
Epätietoinen yli 60v mies .
Mitä mieltä olette nuoret naiset yli 60 miehen seurasta
25
504
Vastaukset
- Anonyymi
Ois hienoo kyllä. Vaan mitä kaikkee muuta sopimukseen kuuluu? N22
- Anonyymi
Mitä sovitaan. Ei minulla ainakaan ole suurempia toiveita jos on muuten mieleinen seura.
Millainen olet ?
- Anonyymi
Täällä toinenkin sockerpappa, sama ikä, pks ja uusimaa alue. Tissit täytyy olla täysin vapaassa käytössä, ei muita välttämättömiä ehtoja. Yhteystieto järjestyy helposti.
- AnonyymiUUSI
M o n a 0 cicogne39@gmail.com M o n a 0
- Anonyymi
Jos 60 miestä bylsii, niin mahtaa paikat olla kipeitä?
- Anonyymi
Joo ja sinä ole näköjään nainen kun vastaat naisille osoitettuun viestiketjuun
- Anonyymi
Niinpä Mutta olihan siinä tekstissä kuitenkin se 60v. Mutta hyvä huomio.
- Anonyymi
Mutta otsikossa ei ollut v. Siis edelleen haluaa 60 miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä olisi Heinolan sedälle monta miestä spermaamaan huolellisesti tämän surullisen kuuluisan sedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käsitä sinä se miten haluat .
- Anonyymi
Mikähän se on kun täällä joka viestiin miehet vastaa . Taitaa olla transut liikkeellä.
- Anonyymi
KATO KUN SÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ OLEVASI TRANSU!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KATO KUN SÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ OLEVASI TRANSU!
Transu hermostui huutamaan oikein😂
- Anonyymi
Kyllä se vaatii suoraa rahaa, ei lahjoja
- Anonyymi
Kuka vaatii suoraa rahaa? Ei ole suoria rahoja, vaan setelit ovat kaikki käppyriäisiä.
- AnonyymiUUSI
Hyvän näköinen ja ja kuntoinen tyylikäs ja asiallinen 60v mies on harvinaisuus. Mitä vähemmän kriteerejä täytät, sen kalliimpia lahjojen tulee olla. Suurinosa 60v miehistä eivät saisi hengailua rahallakaan.
- AnonyymiUUSI
Sitten noilla kriteereillä ei minun tarvitse maksaa mitään. 😉
60v mies aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
60v mies aloittajaJuuri tuolla asenteella ovat ne pahimmat tapaukset, joilla ei lompakko kestä tätä peliä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
60v mies aloittajaTaidat narrata. Jos olisit tuollainen harvinaisuus, niin et olisi epätietoinen ja et kyselisi täällä. Olisit sen nuoren naisen kanssa nytkin ja keskittyisit tuottamaan hänelle hyvää.
Nyt olet kuitenkin täällä, kuten me muutkin. Ja sille on syynsä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuolla asenteella ovat ne pahimmat tapaukset, joilla ei lompakko kestä tätä peliä.
En minä maksullisia huoria ole etsimässä .
Kysyimpähän vaan kommentteja.
Oletko transu vai nainen kun vastaat naisille osoitettuun viestiin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä maksullisia huoria ole etsimässä .
Kysyimpähän vaan kommentteja.
Oletko transu vai nainen kun vastaat naisille osoitettuun viestiinOlet valmis ostamaan kivoja lahjoja, jotta saisit itselle nuorta seuraa. Siinäpä onkin seuraavaksi määriteltävää, että mikä on maksullisen huoran ja lahjottavan seuralaisen ero.
Eikö kysymyksesi ollut osoitettu naisille? Siitä saatat pystyä päättelemään sukupuoleni. Transu kommentointisi on ala-arvoista, jopa myötähäpeää aiheuttavaa.
- AnonyymiUUSI
Olisi epämiellyttävää.
- AnonyymiUUSI
Ei se kaikille sovi tietenkään . Jotkut naiset etsii itseään nuorempia miehiä ja se on ok.
- AnonyymiUUSI
Mä hengailen toisinaan yli 60v miehen kanssa ja saan joskus lahjoja tai rahaa. Se mies on vaarini.
En hengailis kenenkään limaisen pervon vanhuksen kanssa. Hyi helvetti jos sellanen vielä lähentelis tai puhuis pervoja. - AnonyymiUUSI
Vanha irstas ukko haaveilee. Hyi olkoon.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299