No nyt ne leikkaa köyhiltä jo -50% PS estäkää tämä..

Anonyymi-ap

Pelastakaa oma tilanteenne.. Estäkää tämä -50% leikkaus. Ja puolustakaa edes joskus Suomen köyhiä... haloo -50% kohtuutonta !

10

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

helvetin hyvä !

• Anonyymi

Että Persut kartoittavat tyhmimmätkin äänestäjät.

• Anonyymi

Joutuuko joku maksamaan 50% ? Mistä summasta ? Siis rikkaat maksaa köyhille (elättää) edelleen. Hyvä kokoomus ja persut!

• Anonyymi

Sinä raukka et ellä ketään.
        Sinun vaivaisella verokertymällä tuskin pystytään maksamaan, edustajan kokous palkiotakaan.
        Minä olen töissä jo 1975 lähtien, voisitko laittaa edes muutaman 40h viikossa olevasta työpaikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä raukka et ellä ketään.
        Sinun vaivaisella verokertymällä tuskin pystytään maksamaan, edustajan kokous palkiotakaan.
        Minä olen töissä jo 1975 lähtien, voisitko laittaa edes muutaman 40h viikossa olevasta työpaikasta.

Kirjoittaja kertoo olevansa töissä jo 1975 lähtien. Arvostan näin vankkaa sitoutumista työntekoon ,mutta mielestäni olisi paikallaan päästä käymään kotona välillä. Jos ei muuta niin ainakin puhtaat vaatteet voisi työnsankari vaihtaa ylleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja kertoo olevansa töissä jo 1975 lähtien. Arvostan näin vankkaa sitoutumista työntekoon ,mutta mielestäni olisi paikallaan päästä käymään kotona välillä. Jos ei muuta niin ainakin puhtaat vaatteet voisi työnsankari vaihtaa ylleen.

Melko säälittävää läppää.

• Anonyymi

Persut estäkää tämä 😂🤣😂 hehän ovat etunenässä olleet köyhiä kurittamassa.
      Onhan Persu kannattajatkin täälä iloineet kurjistamisesta.

• Anonyymi

Persuista putoo 80% pois eduskunnasta jos ne ei torppaa tätä hullua aietta...

• Anonyymi

Parempi olisi kun tippuisi 100%.

• Anonyymi

Persujen määrää leikattiin vaaleissa jo ihan hyvin ja oikea suunta jatkuu kun ei saaneet yhtään puheenjohtajapaikkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe