Pelastakaa oma tilanteenne.. Estäkää tämä -50% leikkaus. Ja puolustakaa edes joskus Suomen köyhiä... haloo -50% kohtuutonta !
No nyt ne leikkaa köyhiltä jo -50% PS estäkää tämä..
10
118
Vastaukset
- Anonyymi
helvetin hyvä !
- Anonyymi
Että Persut kartoittavat tyhmimmätkin äänestäjät.
- Anonyymi
Joutuuko joku maksamaan 50% ? Mistä summasta ? Siis rikkaat maksaa köyhille (elättää) edelleen. Hyvä kokoomus ja persut!
- Anonyymi
Sinä raukka et ellä ketään.
Sinun vaivaisella verokertymällä tuskin pystytään maksamaan, edustajan kokous palkiotakaan.
Minä olen töissä jo 1975 lähtien, voisitko laittaa edes muutaman 40h viikossa olevasta työpaikasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä raukka et ellä ketään.
Sinun vaivaisella verokertymällä tuskin pystytään maksamaan, edustajan kokous palkiotakaan.
Minä olen töissä jo 1975 lähtien, voisitko laittaa edes muutaman 40h viikossa olevasta työpaikasta.Kirjoittaja kertoo olevansa töissä jo 1975 lähtien. Arvostan näin vankkaa sitoutumista työntekoon ,mutta mielestäni olisi paikallaan päästä käymään kotona välillä. Jos ei muuta niin ainakin puhtaat vaatteet voisi työnsankari vaihtaa ylleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja kertoo olevansa töissä jo 1975 lähtien. Arvostan näin vankkaa sitoutumista työntekoon ,mutta mielestäni olisi paikallaan päästä käymään kotona välillä. Jos ei muuta niin ainakin puhtaat vaatteet voisi työnsankari vaihtaa ylleen.
Melko säälittävää läppää.
- Anonyymi
Persut estäkää tämä 😂🤣😂 hehän ovat etunenässä olleet köyhiä kurittamassa.
Onhan Persu kannattajatkin täälä iloineet kurjistamisesta. - Anonyymi
Persuista putoo 80% pois eduskunnasta jos ne ei torppaa tätä hullua aietta...
- Anonyymi
Parempi olisi kun tippuisi 100%.
- Anonyymi
Persujen määrää leikattiin vaaleissa jo ihan hyvin ja oikea suunta jatkuu kun ei saaneet yhtään puheenjohtajapaikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299