Mahtaisiko meillä mennä paljonkaan huonommin, vaikka sheriffejä ei olisi olemassakaan?
Kuinka meillä menisi nyt?
15
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman sheriffejä meillä olis hirveesti velkaa ja kohta liitettäisiin Seinäjokeen. Eikä olis sairaalaa ja elukkavankila menis konkkaan samoin kuin hotelli.
- Anonyymi
Paskapuhetta .velkaa olis paljon vähemmän ilman heidän idioottimaisia valituksia
- Anonyymi
Väärin, mm. pandatalon takauksista olisi tullut mojova takaisku kaupungille ilman hallinto-oikeuteen valittamista.
- Anonyymi
Jos jonkun idiootin kunniaksi pitäisi pystyttää patsas, ehdottaisin edellistä kommentoijaa .
- Anonyymi
Tämä paskahousu se jaksaa ja jaksaa näitä ääliömaisiä aloituksia ja sitten vielä kommentoi omia horinoita.Tämä on tulos avohoitoon siirtymisestä.
- Anonyymi
Joo titityy titityy 😂🤣😂🤣🤣🤣
- Anonyymi
Onko sama joka Ilkka lehden jutun mukaan joutuu käräjille, mikä saa ihmisen kaivamaan verta omasta nenästään ?
- Anonyymi
17 miljoonaa vähemmän alaskirjattavia on se iso summa, kiitos valittaja.
- Anonyymi
Miten ne valitukset ovat parantaneet meidän elämäämme? Onko meillä niiden ansiosta nyt jotain hyvää mitä ei ilman valituksia olisi? Paljonko ne ovat nostaneet meidän elintasoa? Luulen, että minulla on korkeintaan yhtä vähän rahaa nyt, kuin jos ette olisi valittaneet. Eli valitukset ovat olleet turhia. Kohta kymmenen vuotta turhaa riehumista. Paljon kiitoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne valitukset ovat parantaneet meidän elämäämme? Onko meillä niiden ansiosta nyt jotain hyvää mitä ei ilman valituksia olisi? Paljonko ne ovat nostaneet meidän elintasoa? Luulen, että minulla on korkeintaan yhtä vähän rahaa nyt, kuin jos ette olisi valittaneet. Eli valitukset ovat olleet turhia. Kohta kymmenen vuotta turhaa riehumista. Paljon kiitoksia.
On valituksista ollut se hyöty, että Ahterin veronmaksajilla on pitkästi yli 10 miljoonaa euroa vähemmän velkaa taattavana.
Se ei ole ihan pieni juttu se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On valituksista ollut se hyöty, että Ahterin veronmaksajilla on pitkästi yli 10 miljoonaa euroa vähemmän velkaa taattavana.
Se ei ole ihan pieni juttu se.Voidaanko minulta ulosmitata oma osuuteni jos en meinaa osallistua velan maksuun? En haluaisi maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanko minulta ulosmitata oma osuuteni jos en meinaa osallistua velan maksuun? En haluaisi maksaa.
Jos olet kepulainen ja kuulunut Kunnanhallitukseen niin sinulta viedään kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kepulainen ja kuulunut Kunnanhallitukseen niin sinulta viedään kaikki.
Olen tavallinen pienituloinen eläkeläinen. Mutta tuolla apulaissheriffi sanoi, että me joudumme maksamaan lainat, koska syyllisten omaisuus riittää vain korkoihin. Kannattaisiko nyt siirtää omaisuuteni muualla asuville lapsilleni?
- Anonyymi
Jos kommentoi aloitusta, niin:
Tuskin menisi enään huonommin, kepulaiset vetivät talouden niin syvälle suohon ettei sieltä nousta. ''Sheriffejä" tai ei niin huonommin ei voi mennä. Sheriffit onnistuivat ainoastaan lykkäämään kriisikunnaksi ajautumista, torppaamalla lisälainat. - Anonyymi
Olis se 17 miljoonaa mojova summa alaskirjata vai mitä ? Kovasti kunta valitti takuiden kaatumisesta jotta olisi saanut lisää alaskirjattavaa, onneksi oikeuden päätökset piti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327