tehdä tähän aikaan perjantaina?
Tylsää, mitä
31
898
Vastaukset
- Anonyymi
Pilkille
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Varo ettei pers kastu ja onkeen tartu tursas
- Anonyymi
Minä lähden piakkoin hampaiden pesulle ja nukkumaan.
- Anonyymi
Laittaa mulle viestiä?
- Anonyymi
Ampua besipyssyllä
- Anonyymi
Koska jätät minut rauhaan? Mitään sympatiaa et tällä saa, päin vastoin.
- Anonyymi
Itse voisi lähtee kitymarkettii ostoksille huomista varten, jos jaksaa lähtee vielä tänään. Voihan sitä nukkumaankin tietty mennä.
- Anonyymi
Just aattelin ihan samaa, mutta tai mennä kiinni 10 min päästä.
- Anonyymi
Minä alan nukkumaan. Pienen perheeni kanssa rauhallinen päivä. Sitten lahjoitin Gazan lapsille rahaa ja aliravituille vastasyntyneille ravinteikasta ruokaa. Olen siis elänyt rakastaen tämänkin päivän.
Ainoastaan kaipaan häntä. Nyt vain hyvää yötä.- Anonyymi
Ne sun rahat menevä lapsille joilla kasvaa parta ja kuuluu t*rroristijärjestöön. Olet saattanut siis syyllistyä rikokseen. Rahoillasi on jo mahdollisesti t*pettu useita ihmisiä, jopa niitä mainitsemiasi lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne sun rahat menevä lapsille joilla kasvaa parta ja kuuluu t*rroristijärjestöön. Olet saattanut siis syyllistyä rikokseen. Rahoillasi on jo mahdollisesti t*pettu useita ihmisiä, jopa niitä mainitsemiasi lapsia.
Höpöhöpö. Ja, jos en auta nälkään kuolemassa olevaa lasta niin mitä järkeä on estää t rroritekoja?
tämä on siis mieheltä
- Anonyymi
taitavat karjua siellä jo, kaikkea muuta inhottavaa tulossa, niille kannattaisi varmaan Jo lopettanut se kaikki mitä tekevät ja myöntää virheensä. ja mitä tehneet syyttömälle vuosia, hyi helvetti.Mutta saavat aina huonoa ja pahaa itselleen takaisin. ja kurjia juttuja.
- Anonyymi
Turhautumiseen autta onanointi
- Anonyymi
Niin kyllä.
- Anonyymi
jos yrittävät yrityksiä tai extraa estetään niiltä koko ajan, kokevat itse sitä samaa. ja vielä pahempaa 😘😂 tekojensa mukaan ja viedä ja hakataan. syyttömälle tekivät ja, nyt ottavat takaisin turpaan ja samaa itselleen. ote alkaa irtoamaan ja elämää alkaa ja vievät kaikki veemöiset juttunsa pois ja kärsivät itse.
- Anonyymi
tästä illasta hakkaa kunnolla yx niiden pennuista. ja pilaa kunnolla iltoja ja viikonloppuja 😂antaahan paska kiertää 😘😂 ja hakkaa ne ämmät 😂 ja tapa se polle jos ei pysy muuten pois ja ymmärrä ei kiinnosta missään mielessä.
- Anonyymi
Ei nyt kannata hakata ketään. Terveydenhuolto ja psykiatria on kallista ja isot jonot.
- Anonyymi
Samaa mieltä että nyt lopetetaan se toisten hakkaaminen. Keskitytään vain rakastamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä että nyt lopetetaan se toisten hakkaaminen. Keskitytään vain rakastamiseen.
Kyllä.
💕 Love & peace 💕
💕all over the world💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
💕 Love & peace 💕
💕all over the world💕tunge mulkkus sinnenii
- Anonyymi
Kenenkäs eväät olen taas syönynnä kun ei mitään kirjoituksiani tänne hyväksytä hetkeä pidemmäksi aikaa
- Anonyymi
Itse ainakin kävin tässä illalla ensin pyörällä lähikaupasta hyvää juomaa ja ruokaa. Ja sitten kävin vielä lähimetässä rentoutumassa, rauhoittumassa ja kuuntelemassa luonnon ääniä. Teki kyllä hyvää, tuli parempi olo ja unohtui murheet edes hetkeksi. 😊 Suosittelen samaa sullekkin.
- Anonyymi
Nistit käy piikittämässä lähimetsissä, varo piikkkejä;)
- Anonyymi
Kai sitä täytyis nukkuu hipsiä tästä.
- Anonyymi
Perjantai poikkea mitenkään muistakaan päivistä tylsyyden suhteen.
- Anonyymi
Käydä halla ahon laitaa tai jotain 🤪 https://youtu.be/a2akvbZrnkQ?si=ISsszldzMiYfrnMj
- Anonyymi
Ajattelin mennä nukkumaan🪷
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229