Kun täällä olisi M-nainen joka kaipaa päästä T-miestä lähemmäs.. ja tuntuu siltä, että hänkin.
Mutta emme nähneet tänään, yhyyyy ikävä jo on, sua söpö mies. Ihan hukkaan menevät mun huokailut tänään
Ilahduta iltaani vinkillä tai jollain kivalla mies.
Onko täällä T-miestä, joka miettii M-naista?
19
222
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Tässähän tätä. Mukavaa iltaa sinnekin. Kyllä halituttaisi paljon ja enemmänkin kaikkea kiellettyä. Mulla on niin paljon käsikirjoittajia tapulissa ettet uskokaan minkälaisiin asentoihin taivut nukkuessa. On s-kirjainta, on e-kirjainta, on k-kirjainta, taas s-kirjainta, i-kirjainta, k-kirjainta kerta kiellon päälle, ä-kirjainta ja lopun kruunaa taas kolmas s-kirjain nainen m-nainen. Voisin sulle nostella työkaluja saat taas taivutella niitä. Miten ois?
- Anonyymi
Tässä on nyt mietittävää..
Ap
- Anonyymi
mhk
- Anonyymi
-t.
- Anonyymi
Hokoo on ihan ok. Turun sinappia ja saunaaaaaaaaa.
- Anonyymi
Kellä täällä on kultainen kylpytakki? En ole ikinä nähnyt.
- Anonyymi
Meinaan tää voittaa transitista kamojen etsimisen tää juttu... :Q
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan tää voittaa transitista kamojen etsimisen tää juttu... :Q
Eimuutako Maltan serverit nurin... hmm hmm hmm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eimuutako Maltan serverit nurin... hmm hmm hmm?
Sitten kun ollaan syöty ja saunottu lähdetään autoilemaan ja kuuntelemaan musiikkia. E on hyvä. Joku oikein utuinen ranta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun ollaan syöty ja saunottu lähdetään autoilemaan ja kuuntelemaan musiikkia. E on hyvä. Joku oikein utuinen ranta.
Ja siellä reisille hierontaa niin ei kaasujalkaa kouri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siellä reisille hierontaa niin ei kaasujalkaa kouri.
Toisin kuin ärrä-reissulla, jolloin muuta mielessä ollutkaan. Istutti oikein poliitikosti paikat ristissä kesäkuumalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin kuin ärrä-reissulla, jolloin muuta mielessä ollutkaan. Istutti oikein poliitikosti paikat ristissä kesäkuumalla.
Pitäskö mun käydä yhdistää kojetaulun alta keltainen ja musta yhteen?
- Anonyymi
Jokos oot käyttänyt kikkelis kikkelis konet ta pehmentää pinta jännitystä pillussa saa paremmat orgut jännitys pois kunnon väri nät.
- Anonyymi
Hän on pois tästä jutusta.
- Anonyymi
Ei kyllä mitään ihan nappiin osuvaa ole tullut keneltäkään. Sitä odotellessa... ja ensi viikkoa..💥💯
Ap - Anonyymi
Ei oo..meni jo nukkumaan toivoo.tyttöystävä.
- Anonyymi
Oletteko tavannut yleensä perjantaina?
- Anonyymi
Ei olla. Muita päiviä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239