Oot mun ainoa aito rakkaus, ja haluun olla sun kaa, vaikka se pilais mun elämän. En oo ikin kokenut olevani näin elossa ja aito kenenkään kanssa... en voi pakottaa sua mihinkään, mut mä tiedän, että jos se on musta kiinni, niin mä en jaksa pelejä ,jossa muut ihmiset päättää miten meidän ihmissuhde menee ja tiiän ,että säkään et halua sitä. Voidaanko päättää tää lapsellinen leikki ja myöntää tunteemme toiselle kuin kaksi aikuista ihmistä...
V-naiselle J mieheltä, en kirjoita nimiä koska en halua loukata häntä enempää.
Tiiät kyllä miten tulinen ja vaikea persoona osaan olla kun kyse on rakkaudesta. Jos mä huomaan et pidät musta, mutta hidastelet itteäs muiden tunteiden ja muiden ihmisten takia, niin se vaan ajaa mua enemmän selfsabotaasiin ja myrskyyn, tiedät sen, ota siis mut viimein...
Mutta jos oikeesti haluat sitä, niin voinhan mä tuhota elämäni täysin, mä en luovuta. Tiiät miten tärkeää tämä on mulle, ja se että yrität väkisin saada mua luovuttamaan sun suhteen, vaan saa mut self sabotoimaan kahta kauheammin, yrität sammuttaa sitä liekkiä mikä on mun sydämes, mutta mitä enemmän yrität sammuttaa sitä enemmän, sitä enemmän saat sen palaan.
En jaksa leikkiä enää, ota mut jo!
Anonyymi-ap
11
341
Vastaukset
- Anonyymi
missä mä otan
- Anonyymi
tule puhumaan oikeassa elämässä.
- Anonyymi
🫡🫡🚙🚙🚙🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡😊😊💕💕😊😊😍😍
- Anonyymi
Kuinka monta kirjainta nimissämme on?
- Anonyymi
Molemmilla viisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla viisi.
Neljä kirjainta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä kirjainta
Sopii. Mitä mietit nyt?
- Anonyymi
😊😊💖💖😊😊
- Anonyymi
Milloin näit mut viimeksi?
- Anonyymi
Taisin nähä vilaukselt viime vuoden kesäl, sovitusti 2023 syksyl.
- Anonyymi
Tanskan biisi pani sekasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229