Osui taas minulle, toinen parin viikon sisään, suunnilleen seitsemäs vuoden sisään.
Onko muille moista sattunut?
Hilloton hillomunkki
33
337
Vastaukset
Hävytöntä huijausta!!! Ei ole pahemmin munkkeja tullut vuosiin nautiskeltua, mutta on tuota jonkun kerran elon aikana kohdalle osunut ja kyllä on harmittanut.
pujotteIija kirjoitti:
Kannattaa aloittaa nautiskelu, minä pari kertaa viikossa
Mä olen kyllä vetänyt oman elämäni tarpeiksi munkkeja nuorempana, etenkin berliininmunkkeja, mutta voisihan tuota toisinaan verestää muistoja 😂
randombypasser kirjoitti:
Mä olen kyllä vetänyt oman elämäni tarpeiksi munkkeja nuorempana, etenkin berliininmunkkeja, mutta voisihan tuota toisinaan verestää muistoja 😂
Minäkin aloitin nuorena, ylä-asteella käytiin välitunnilla ostamassa leipomosta
pujotteIija kirjoitti:
Minäkin aloitin nuorena, ylä-asteella käytiin välitunnilla ostamassa leipomosta
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa 😂
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Kannattaa aloittaa nautiskelu, minä pari kertaa viikossa
Muistelen lapsuudesta aikaa, kun tuli näitä munkkeja syötyä isän ja äidin ostamana. Pettymys oli aina suuri, jos osui kohdalle hilloton munkki ja jäi pysyvästi mieleen tilanne "pettymys" ja isä tokaisi siihen, että jos osuu hilloton munkki kohdalle saa ottaa toisen munkin. Kerran tai kaksi kertaa taisin saada lapsuuden aikana toisenkin munkin ;-)
- Anonyymi
joa ayö liikaa alkoholia airrwn ryrröjäkin oksettraa une, pirää okswnrrAA POIS
- Anonyymi
kyllä niin jos on papha olo mahassakin, niin parempi kyllä oksentaa pia aw aillwi
jännä lännwnjureru huuliharppukosraja nyt mwnww
minä maksoin niin jollekin nwetrdilzillw jo elokuuhun asti kartsomisjutuja - Anonyymi
arvaa zattuuko silmiin vähän no kun olin lweikkauksewssa ei paljoa wnää
- Anonyymi
Ota vaan kuusi.
- Anonyymi
Mjoo
Toi on muuten pirun ärsyttävää, että ostaa jotain, joka sitten ei olekaan sitä mitä sen piti olla.
Avattu pakkaus on kuulema ostopäätös.
Ja vitut, sanon minä.
(naurua) - Anonyymi
Ei ole kyllä koskaan sattunut moista. Olisi kyllä aikamoinen pettymys😟Mikä hillo on paras?
- Anonyymi
Transmunkki?
- Anonyymi
Mikä se on? Minusta omenahillo on parasta.
Noh.. minun on pakko tunnustaa etten niin usein munkkeja syö.. mutta eläissäni en ole saanut hillotonta munkkia. Yllättävää.
Tai sit en vain muista asiaa.pujotteIija kirjoitti:
Miten ois tänään...munkki...hillolla?
Hmmm.. mmumms.. mums.
Maistuisi.. munkki.. hillolla. Tänään.
- Anonyymi
Hilloton Hillomunkki on kuin Voiton Voileipä.
- Anonyymi
... Voiton voileipä ja Tappion pulla
- Anonyymi
Eikö sinne ite voi ruikata jotain sisälle?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Hillomunkissa pitää hilloa olla reilusti, että kun puraisee munkkia, niin hilloa pursuaa valtoimenaan munkin sisätä eli selainen reilu ruokalusikallinen, eikä rusinan kokoinen rimpula.
- Anonyymi
Mutta kun sitä hilloa ei ollut!
Tässä on käynyt niin, että paha kapitalisti on pitkillä pillillään imenyt hillot toisen munkista. Pienennetään pakkausten kokoja, jätetään hillot joka seitsemännestä munkista ja imetään hillot pois niistäkin joissa sitä vielä on.
https://www.youtube.com/watch?v=pXw0ElmFIQU
Tämä on todellisuutta!
Nyt on ensimmäisen maailman ongelma. Varoiksi joutuu säilyttämään hillopurkkia jääkaapissa, että katastrofin uhatessa pahimman voi miten kuten välttää.
Päivä pilalla. Ihana hilloyllätys olikin ikävä pettymys. Kyllä tuollaisesta holtittomuudesta saa jo valittaa. Syylliset esiin!
- AnonyymiUUSI
Munkkirobotti tehnyt jäynän
- AnonyymiUUSI
Kun joku kesäauto-juttukin ehdotin Fordia tai Cadillacin juttua, mutta BMW;llä joku 3-sarjan pieni avoauto, hauska kesävaunuksi
- AnonyymiUUSI
alan pitämään ikkunaa auki öisinkin koska täällä kesäisin voi nousta lämpötila niin korkeaksi että tukahduttavaa nukkuakin oikein. kun yläkerros.
- AnonyymiUUSI
tuollainen kesäauto BMW M3 convertible on noita muistelin että mutta ei paljoa
- AnonyymiUUSI
On sattunut. Se oli yllättävän iso pettymys, koska ei sitä osaa odottaa yhtään, että hillomunkissa ei olekaan yhtään hillova. Eihän se sitten ole hillomunkki. Se on petos!
- AnonyymiUUSI
Onko pettymys hirveän suuri, aloittaja.
Ajattelepa, kun melko lahjattomille osuu hillopurkki tai hillotolppa?
Vilma
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319