Olen jäänyt koukkuun paahdettuun sipuliin. Syön niitä kuin sipsejä. En vaan tiedä, onko ne terveellisiä, koska ne on paahdettu palmuöljyssä. Vähän kaikessahan sitä tosin on. Mutta sipulit, aivan törkeän hyviä. Sopiva suola, rapsakkuus ja jälkimaku.
Paahdettua sipulia
6
220
Vastaukset
- Anonyymi
Jos niistäessä tulee verta niin silloin sipulia on syönyt liikaa. Se on luontainen verenohentaja ja samalla verenpaineenlaskija. Itse vedän valkosipulinkynsiä 6-9 päivittäin. En oo selvittänyt sipulin ja valkosipulin eroja. Joka tapauksessa sipuli on hyvin terveellistä. -💊-.
- Anonyymi
syö sitten muutakin ja ei usein tuota
- Anonyymi
Mutta ne ovat hyviä. Ostin Heinolan Heilistä viime kesänä ohikulkumatkalla paahdettuja maaartisokkasipsejä. Ne maistuivat peruna-sipulisipsin makuisilta ja ovat ihan huippua auringonkukkaöljyyn käsintehtyinä.
- Anonyymi
syö sipulia ja juo kuravettä päälle naqm.
- Anonyymi
Se sanonta menee, syö silliä ja juo kuravettä päälle. Mutta toki voi noinkin käyttää jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
vessan pöntöstäkin voi juoda kakkimisen päätteeksi kakkavettä ennen pöntön vetämistä kakkavettä janoon, nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337