Se, miten et keskustele mun kanssa.
Mutta omapa on tappiosi. Hyvää yötä.
n>m pässille
Mua loukkaa sun käytös
17
380
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kyllä pässi mutta ota yhteyttä niin keskustellaan.
- Anonyymi
Miten haluat yhteyden?
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten haluat yhteyden?
apVaikka sähköistetyllä kirjepululla tai etanapostilla, naamakirjakin käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sähköistetyllä kirjepululla tai etanapostilla, naamakirjakin käy.
Hauska :) Varmistan vielä, että tiedätkö sinä hänen yhteystietojaan?
ap
- Anonyymi
Minua koukkaa se, että minun kanssa haluat keskustella ja muiden miesten kanssa p*neskella. Myönnän tappioni! Hyvää yötä!
- Anonyymi
teidän kanssa pysty keskustella joko runoilette tai haukutte täällä luovutin jo ajat sitten hah
- Anonyymi
Hyvää yötä mies. Anteeksi, että haukuin. Lupaan miettiä keskustelua. Ei se mitään ota jos ei annakaan. Olet ansainnut keskustelun. Tuloksesta en sano mitään, koska se voi olla myös se, että ei mutta kai olisi tärkeää, että yhdessä päätämme. Lupaan olla avoin ratkaisulle ja toivon, että sinä olet. Tässä on yksi ulkopuolinen henkilö mukana.
- Anonyymi
Hyvää yötä nainen. Saat haukkua minua kaikesta syystäkin, mutta annan sulle takaisin samalla mitalla. Rakastellaan, niin saadaan toisemme. Olen hyvä mies ja sinä olet hyvä nainen. Ollaan.
- Anonyymi
Keskustellaanko?
- Anonyymi
Keskustellaan. En tiedä, kuka on vastaillut ketjussa, mutta miten me muuten keskusteltaisiin? Miten toivoisit?
ap
- Anonyymi
Kuitenkin ennen kuin rakastellaan😃
- Anonyymi
😄
- Anonyymi
Ihan vakavasti tulos voi olla myös ei. Tiedät huonot puoleni mutta sinulla ei niitä tunnu olevan. Olet vähän kuin mun mies. En loukkaannu, jos tulos on ei. Valmistaudun henkisesti. Lupaan, että en hauku. Se on sietämätöntä käytöstä.
- Anonyymi
Ehkä ei ole vain saanut tilaisuutta, ujostuttaa tms.
- Anonyymi
En osaa sanoa, kuinka tunnistettava itse olen, mutta mielestäni meillä saattoi olla tilaisuuksia, joka meni yhtä ohi kuin aikanaan tilaisuudet nähdessäkin. Pässejä on ehkä kaksi.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa, kuinka tunnistettava itse olen, mutta mielestäni meillä saattoi olla tilaisuuksia, joka meni yhtä ohi kuin aikanaan tilaisuudet nähdessäkin. Pässejä on ehkä kaksi.
ap😅😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833