Mua loukkaa sun käytös

Anonyymi-ap

Se, miten et keskustele mun kanssa.
Mutta omapa on tappiosi. Hyvää yötä.

n>m pässille

17

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kyllä pässi mutta ota yhteyttä niin keskustellaan.

• Anonyymi

Miten haluat yhteyden?

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten haluat yhteyden?

ap

Vaikka sähköistetyllä kirjepululla tai etanapostilla, naamakirjakin käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka sähköistetyllä kirjepululla tai etanapostilla, naamakirjakin käy.

Hauska :) Varmistan vielä, että tiedätkö sinä hänen yhteystietojaan?

ap

• Anonyymi

Minua koukkaa se, että minun kanssa haluat keskustella ja muiden miesten kanssa p*neskella. Myönnän tappioni! Hyvää yötä!

• Anonyymi

teidän kanssa pysty keskustella joko runoilette tai haukutte täällä luovutin jo ajat sitten hah

• Anonyymi

Hyvää yötä mies. Anteeksi, että haukuin. Lupaan miettiä keskustelua. Ei se mitään ota jos ei annakaan. Olet ansainnut keskustelun. Tuloksesta en sano mitään, koska se voi olla myös se, että ei mutta kai olisi tärkeää, että yhdessä päätämme. Lupaan olla avoin ratkaisulle ja toivon, että sinä olet. Tässä on yksi ulkopuolinen henkilö mukana.

• Anonyymi

Hyvää yötä nainen. Saat haukkua minua kaikesta syystäkin, mutta annan sulle takaisin samalla mitalla. Rakastellaan, niin saadaan toisemme. Olen hyvä mies ja sinä olet hyvä nainen. Ollaan.

• Anonyymi

Keskustellaanko?

• Anonyymi

Keskustellaan. En tiedä, kuka on vastaillut ketjussa, mutta miten me muuten keskusteltaisiin? Miten toivoisit?

ap

• Anonyymi

Kuitenkin ennen kuin rakastellaan😃

• Anonyymi

😄

• Anonyymi

Ihan vakavasti tulos voi olla myös ei. Tiedät huonot puoleni mutta sinulla ei niitä tunnu olevan. Olet vähän kuin mun mies. En loukkaannu, jos tulos on ei. Valmistaudun henkisesti. Lupaan, että en hauku. Se on sietämätöntä käytöstä.

• Anonyymi

Ehkä ei ole vain saanut tilaisuutta, ujostuttaa tms.

• Anonyymi

En osaa sanoa, kuinka tunnistettava itse olen, mutta mielestäni meillä saattoi olla tilaisuuksia, joka meni yhtä ohi kuin aikanaan tilaisuudet nähdessäkin. Pässejä on ehkä kaksi.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa sanoa, kuinka tunnistettava itse olen, mutta mielestäni meillä saattoi olla tilaisuuksia, joka meni yhtä ohi kuin aikanaan tilaisuudet nähdessäkin. Pässejä on ehkä kaksi.

ap

😅😄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe