Pitäisikö näistä mielipeleistä olla jotenkin vakuuttunut, vai oletko nainen oikeasti yksinkertainen?

En nyt oikein tiedä pitäisikö tässä ole vaikuttunut siitä miten hyvin ne trollit/koulukiusaajat osaa pelata näitä mielipelejä sun kanssa nainen, vai pitäisikö olla pettynyt sun älyllisiin lahjoihin, en huomannut että sinulla olisi niissä mitään puutteita kun nähtiin, ehkä vähän hölmistyneeltä vaikutit välillä. Vai pitäisikö kenties olla imarreltu siitä miten hyvin osaan vetää erilaisia rooleja ihmisten kanssa? Kuitenkin olen saanut selville muutaman asian tässä. Ja voin sanoa, että jos mun kanssa lähtee tällaiseen leikkiin, esimerkiksi, että yrittää kontrolloida yhtä pupunaista pysymään erossa minusta, niin voin sanoa, että tuplaan panokset aina ja näissä mielipeleissä ja jään aina voitolle.

Et voihan sitä aina toki lähteä yrittämään pelata sellaista leikkiä ,jossa minun naissuhteitani yritetään pilata mitä kummallisimmilla tavoilla, mutta pääsen aina lopulta voitolle, ihan vain koska olen aito ja melkein kuolettavan itsevarma.

Jätän tämän viestin varmuuden vuoksi, uskon että kaivattuni on jo hyvin perillä tilanteestani ja kaikesta muusta sen ympärillä. Mutta jos tässä olisi käynyt niin ikävästi, että tietty taho olisi systemaattisesti pyrkinyt uskottelemaan kaivatulleni minusta pahaa ja kaivattuni kuva minusta olisi täysin jotenkin muuttunut, eikä hän olisikaan tarpeeksi älykäs ymmärtämään miten asia on, niin tämä tulla kyllä korjaamaan. Tietenkin se voi tuntua siinä hetkessä siitä kiusaajasta tai trollista todella hauskalta ja viattomalta, tai että hän olisi joku "mastermind", mutta totuus on, että jos en olisi alun perin ollut itse niin varovainen, ja antanut heille kortteja joilla mahdollistaa tämä tilanne, niin eivät he olisi siinä yksinään onnistuneet. Sitä on helppo pelata tällaisia pelejä kun joku antaa kortit sinulle valmiiksi käteen. :)

Kyllähän jotkut ihmiset on tekemään melkein mitä vain, että et saisi olla onnellinen, voi näitä ihmisressuja, onneksi , minä ja kaivattuni ollaan sen verran fiksuja ja hyväsydämisiä, että me ei sotketa muiden ihmisten asioita silloin, kun meillä menee huonosti. Me ei nimittäin pelata tämänlaisia mielipelejä ,muuta kuin korkeintaan toistemme kanssa. Molemmat ollaan vähän hankalia tapauksia.

Ja älkää huoliko, kyllä minä tiedostan, että trollit esittää kaivattuani täällä usein, mutta usein negatiivisessa valossa, kaivattuni suhtautuminen minuun on erilainen oikeassa elämässä ja tunnistan hänet tekstit "matalalla" profiililla kyllä täällä. ;)

0

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        74
        2962
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        68
        2837
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1822
      4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        17
        1679
      5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1657
      6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        26
        1602
      7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1600
      8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        48
        1297
      9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1273
      10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        9
        1269
      Aihe