Rodunjalostuksen tulos sinisine silminesi, ajatko Saksalaisella autolla nainen?
Oletko Saksalaisen
11
401
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinnepäinkään.
En näytä arjalaiselta, ja ajelen noin tonnin ritsoilla, ei ole varaa laittaa tuhansia euroja autoihin. :D- Anonyymi
Siis varaa olisi laittaa, mutta niitä ei kannata laittaa autoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis varaa olisi laittaa, mutta niitä ei kannata laittaa autoon
No niin no, ei ole todellista tarvetta kovin ihmeelliselle autolle, työpaikalle pääsee hyvin julkisillakin, ja käyttöarvo on kuitenkin se mikä ratkaisee. Onhan uudet autot hienoja, ja kivoja ajaa, mutta korjaukset on hankalia ja kalliita - ja harvempi niitä itse omistaa, niin että olis käteisellä ostanut, vaan ovat joko liisareita tai Santaderin lainaa... Mä maksan mieluummin asuntolainen pois kuin hankin uusia velkoja, ei oo tarvetta kilpailla kenenkään kanssa millään status-jutuilla.
- Anonyymi
Ei kai nyt hienot naiset aja autoa? Heillä on kuljettajat sitä varten.
- Anonyymi
Alkuruoka pittää olla, sitten pääruoka, jälkiruoka sitten jäkiruokra liköörit kahvit jakonjakit
- Anonyymi
Tilaan vaatteita saksalaisista kaupoista netissä enkä mitenkään boikotoi saksalaisuutta. Berliiniin haluaisin mennä käymään. Saksalaisuus on ok.
- Anonyymi
eikös se sun entinen tyttöystäväki ollut saksalainen?
- Anonyymi
Saksan pääkaupunki kutsuu matkailijaa sukeltamaan historiaan ja boheemielämään.
- Anonyymi
Tuo vaihe oli Saksassa kuitenkin aika lyhyt, onneksi. Oli tavallaan Hitlerin rikollisjoukon aloittama kansallinen psykoositila. Toki aiheutti paljon vahinkoa. Ei ollut kuitenkaan normaali tila, vaan vain 12 vuotta kestänyt tragedia. Tuota ennen oli normaalissa tilassa ja tuon jälkeen jälleen. Nyt taas kokonaisena kansakuntana oikeusvaltio.
- Anonyymi
🤣🤣 Kyllä, olen lähes ihanne siniset silmät, vaaleat hiukset, ym ja löytyy sukujuurista ehkä saksalaisia vai olivatko Baltiasta 🤔
- Anonyymi
Hauska kuulla😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239