Koskaan. Olisi pitänyt uskoa.
Ei se mies ole käynyt täällä
7
154
Vastaukset
- Anonyymi
Moro! 🤚
- Anonyymi
Occamin partaveitsi
- Anonyymi
Ei varmastikaan, se olisi tosi epätodennäköistä. Toisekseen, täällä kirjoittelijat tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän tärähtäneitä kaikki.
- Anonyymi
Psykiatri sanoi minulle, että olen kohta terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatri sanoi minulle, että olen kohta terve.
Tuliko tieto radioaaltoina mikroaaltouunista? Mitäs mieltä hattivatit siitä olivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko tieto radioaaltoina mikroaaltouunista? Mitäs mieltä hattivatit siitä olivat?
Sanoin psykiatrille, että olen tosi yksinäinen, kun ”pikku-ukot” ei pidä minulle enää seuraa. Siihen se sanoi, että se johtuu siitä, ettet näe enää harhoja. Olet kohta terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin psykiatrille, että olen tosi yksinäinen, kun ”pikku-ukot” ei pidä minulle enää seuraa. Siihen se sanoi, että se johtuu siitä, ettet näe enää harhoja. Olet kohta terve.
Minusta olisi tosi häiritsevää lakata näkemästä pikku-ukkoja, kun kuitenkin koko ajan kuulee ne. Rapistekevat milloin missäkin, ja aina hakkaamassa tai hajottamassa jotain - millä niistä saa enää otetta, jos ne muuttuvat näkymättömiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239