paljon eläimiä? Lemmikkejä, harrastuseläimiä tai tuotantoeläimiä? Mä pidän eläimistä, mutta olen kamalan allerginen niille kaikille.
Onko lähipiirissäsi
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Liskoja
- Anonyymi
Tympeää olla allerginen koirille, ollut lapsuudenkodissa koiria, mutt ne oli ulkotilassa lähinnä enimmäkseen. Ihania karvaturreja, mutt ei voinut samassa huoneessa olla pitkään niiden kans, kun rupes tuntumaan nielussa. Kissojakin aikoinaan ollut, niistä ei oireita tullut. Kyllä tullut rapsuteltua ja taputeltua tuttavien koiria vaikka allergikko olenkin.
- Anonyymi
Ei lähipiirissä yleisesti, mutta meillä on karvakamu.
- Anonyymi
Tuntuu että allergiat rajoittaa tosi paljon mun elämää, kaikilla on nykyään kissoja ja koiria ja ties mitä marsuja ja pupuja nurkissaan. Mihinkään ei voi mennä kylään, paitsi ehkä ihan hetkeksi, koska sitten kun oireet iskee, oireilusta toipuminen kestää. Ei oo kivaa niiskuttaa päiväkausia.
- AnonyymiUUSI
Muistakaa aina et mies joka ei pidä eläimistä on narsistinen. En tiedä sopiiko se naisiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096