Rakas Jeesus auta Jeesus
Rukous Suojelusenkelille
Pyhä enkeli,
joka valvot sieluparkaani ja vajavaista elämääni,
älä hylkää minua, syntistä, äläkä luovu minusta himojeni hillitsemättömyyden tähden.
Älä anna kavalan paholaisen saada valtaansa kuolevaista ruumistani äläkä anna hänen hallita minua.
Tartu heikkoon, alas vaipuneeseen käsivarteeni ja johdata minut pelastuksen tielle.
Oi pyhä Jumalan enkeli, kurjan sieluni ja ruumiini vartija ja suojelija,
anna minulle anteeksi kaikki, millä olen pahoittanut sinua kaikkina elämäni päivinä
ja millä olen syntiä tehnyt viime yönä. Varjele minua tänään.
Suojele minua kaikista pahan hengen hyökkäyksistä, etten millään synnillä vihastuttaisi Jumalaa.
Rukoile puolestani Herraa, että hän vahvistaisi minua hänen pelossaan
ja tekisi minut, palvelijansa, otolliseksi laupeuteensa.
Aamen.
Suojelusenkelille
7
170
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvä rukous. Rukoile vain Jeesusta, niin kyllä Hän tarvittaessa enkelinkin lähettää auttamaan. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Vaikka minä pimeiden laaksossa vaeltaisin
- AnonyymiUUSI
Näytät vaeltavan ja hevillä ei sieltä ylös nousta.
Kaukaa.
- AnonyymiUUSI
Kaikki syntisi on jo anteeksi annettu. Joka ikinen. Ota nyt vain vastaan se Hänen anteeksiantamus ja ala kiittämään Häntä, jolla on valta yli kaiken. Ja muistathan antaa itse itsellesi anteeksi, kun möhlit. Uusi aamu ja uusi päivä. Saat aloittaa puhtaalta pöydältä Jumalan armon varassa. Voimia ja jaksamista sinulle rakas kanssa kulkija! ✨⚓🩷😘
- AnonyymiUUSI
Karvalakit päähän!
- AnonyymiUUSI
Amen.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa osoittaa rukoukset suoraan Jeesukselle.
Jeesus antaa käskyn enkeleilleen suojella ja varjella sinua. Näin menee taivaallinen käskynjako.
Ole rauhassa. Sinun varjelijasi ei torku.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096