Se oli kaunista

Anonyymi-ap

Hei mies.

Se oli kaunista niin kauan kuin sitä kesti. Mä muistan sen aina, vaikka tää päättyi. En muistele meitä pahalla. Sä oon mulle jatkossakin tärkeä. Nähdään.

n.

28

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä nähdään

• Anonyymi

Äitis oli kaunis nuorena.

• Anonyymi

Sua muistelen vain pahalla

• Anonyymi

Luen jos kiinosti. Luen varmaan taas yöhön asti. Aamulla kirjoitin sulle tekstin, tai päivällä. Heräsin myöhään ja olen vieläkin sairaana, en tiedä tiesitkö.

• Anonyymi

En muistele pahalla. Mitään ei ole tapahtunut. Toivon, että pärjäät. Minä selviän kyllä!

• Anonyymi

Toivottavasti vielä joskus nähdään ja voidaan jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti vielä joskus nähdään ja voidaan jutella.

En keksi mitään juteltavaa kyllä. Eiköhän tämä ollut tässä. Yhtä kokemusta olen taas rikkaampi. Toivon sinulle hyvää ja välillä olen kohdellut sinua huonosti. Kaikki on pitänyt läpikäydä. Toivon, että pärjäät. Olet hyvä tyyppi. Vähän erilaisia ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En keksi mitään juteltavaa kyllä. Eiköhän tämä ollut tässä. Yhtä kokemusta olen taas rikkaampi. Toivon sinulle hyvää ja välillä olen kohdellut sinua huonosti. Kaikki on pitänyt läpikäydä. Toivon, että pärjäät. Olet hyvä tyyppi. Vähän erilaisia ollaan.

Varsinainen petteri pitää olla kun ummet lammet selittää jollekin toiselle tuiki tuntemattomalle oliolle?

sivusta

• Anonyymi

Siihen asti, kunnes tulikin jo rumaa.

• Anonyymi

Sairaus onko pitkää kestänyt ei oo kivaa sairastaa 💐jos kauan kestää

• Anonyymi

Muutaman päivän. Harmittaa, kun pitkä treenitauko ja heti kun aloittaa, niin sairaana. 🙂

• Anonyymi

Minäkään en unohda sinua ikinä. Kukaan ei ole kohdellut minua yhtä ilkeästi. Paljastin sinulle pahimmat ”haavani” ja sinä sait nämä henkiset haavat vuotamaan pahasti verta. En varmaan uskalla takiasi olla avoin ja haavoittuva kenenkään ihmisen kanssa. 😢

• Anonyymi

Kannattaa joskus katsoa peiliinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa joskus katsoa peiliinkin.

Mitä se voisi tarkoittaa esim tämän palstasedän kirjoittaman täytevastauksen tai jonkun muun kohdalla? Joku let it go hommeli varmaa niinku sulle tai jotain jos näistä löydät jotain projektioo

• Anonyymi

Olisitpa edes hetken miettinyt
        Syyttelyn siaan et mulla on tunteet
        Minäkin tarvitsen mullekin pitää
        Antaa etkä odottanut että
        Hemmotelen sut yhtä pilalle kuin äitisi mies.
        Olemme erilaisia sinä kuin pillalle hemmoteltu prinsessa
        Ja minä kovia kokenut ja kaltoinkohdeltu
        Kulkuri kovan ja kukuttaneen elämän kans
        Siinä missä sullun ollu aina helppoa,kivaa ja hauskaa ylinkylin.
        Et kykene ymmärtämään minua
        Enkä minä sinua ...
        Tarvitset toisen elämän pillalle hemmotteleman
        Siihen sun elämääsi .
        Mua harmittaa kun joskus niin mietin et olisit
        Toisenlainen tai toisen luonteinen mitä oot aidosti
        Olisin siinä tapaukses pitänyt yhteytemme.
        Tai se olis oikeasti parempi kuin nyt
        Mutta totuus sinusta lähteen toiseen suuntaan
        Etsimään sitä tyyppiä joka ymmärtää
        Haastavastaki elämästä jotain.
        Mitä liian helpolla päässeet ei ikinä ymmärrä
        tai koe...
        Mene sinäkin menojsasi vakka se sattuukin .
        Naiselta.
        e

• Anonyymi

Mutta mitenkä siellä menee, meneekö ihan hyvin? 🙂

• Anonyymi

Kohtuu hyvin menee mutta itse olen tieni tehnyt. Suunta on ylöspäin. En syytä sinua. Päivä kerrallaan!

• Anonyymi

Palaillaan!

• Anonyymi

Yhden vuoksi

• Anonyymi

Perseen jakaja puhuu

• Anonyymi

Millä tavalla tämä mainitsemasi jakelu tapahtuu kiihtyvien ajatusten surrutpäässäsi suhteessa ensinnäkin palstasedän aloitukseen ja toisekseen tähän muuhun tietoon, jonka jakaminen on tainnut nousta kölvi hattuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä mainitsemasi jakelu tapahtuu kiihtyvien ajatusten surrutpäässäsi suhteessa ensinnäkin palstasedän aloitukseen ja toisekseen tähän muuhun tietoon, jonka jakaminen on tainnut nousta kölvi hattuus.

Ja nyt lasta kiristää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt lasta kiristää

No mutta jos harhaisen johtama joukkohartaus oli sen arvoista ja toi paljon lisäarvoa elämään, niin pojot sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta jos harhaisen johtama joukkohartaus oli sen arvoista ja toi paljon lisäarvoa elämään, niin pojot sitten

Ja lopuksi- mitä pienemmät ympyrät sitä oudompaa luulisi kun kellään ei oo tietoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopuksi- mitä pienemmät ympyrät sitä oudompaa luulisi kun kellään ei oo tietoa

Kärvistelynne purkua kai tämäkin, pitäkää siis lippu korkealla. Huijui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko kikkelisi otti heijariliikettä pystysuuntaan kirjoittaessa kommenttiasi?

• Anonyymi

Toivottavasti me vielä nähdään nainen. Kaikki jäi kesken. Heippa! m>n

• Anonyymi

Ei nähdä enään eikä tarvitse enään edes kirjotella menen eteen päin pelle sä olet en voi muuta sanoa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      99
      3075
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1941
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      33
      1889
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      146
      1736
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1423
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1341
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe