Suuntasin eilen aamulla heti kymmeneltä US Videoon, vaikka ajattelin että saatan joutua odottelemaan, ennen kuin sopivaa seuraa löytyy. Menin yhteen perimmäisistä kopeista ja tein normaalit rutiinit, mitä teen joka kerta, eli kaikki muut vaatteet, paitsi sukat ja kengät pois ja sulloin ne reppuuni. Toisen sukan varteen laitoin muutamat kortsut ja toiseen liukkarituubin ja poppersin.
Sitten vain videoita selaamaan ja etsimään sopivan kiihottavaa katseltavaa. Katselin videota, jossa teinityttöä nussittiin, samalla runkkailin jäykistyvää kyrpääni. Ei mennyt kauaa, kun avonaisen oven eteen tuli hoikka, ehkä nelikymppinen kaveri kiinnostuneena katsomaan.
Kysyin kaverilta, että kiinnostaisiko seura ja hän tuli saman tien polvilleen jalkojeni väliin alkaen nuolla pallejani ja kyrvän vartta.
Tuntui mukavalta, kun hän eteni hiljalleen ja rauhassa imien ja nuollen, eikä vielä koskenut terskaani. Nojasin seinään ja nautin kun minua palveltiin ja tuntui todella hyvältä. Lopulta mies siirtyi kunnolla ottamaan myös terskan ja puolet kullistani suuhun ja aloitti imemisen. Hän imi rauhassa, ilman kiirettä j tuo tuntui ihanalta, varsinkin kun muutaman kerran nuuhkaisin poppersia joka aina antaa mukavan säväyksen nautiintoon.
Aikansa imettyään, kysyin että siirrytäänkö siihen koppiin, jossa on penkki, koska tahdoin myös naida hänen hoikkaa persettä. Näin teimne, eli reppu olalle ja kävelin alastomana hänen perässään tuohon toisern koppiin ja suljimme oven.
Kopissa hän myös otti paitaa lukuunottamatta vaatteensa pois, samalla kun siirryin itse puolimakaavaan asentoon nahkapenkille.
Hän tuli jalkojeni väliin ja jatkoi suihinottamista, kyrpäni seisoi todella kovana ja nautin tilanteesta. Kaveri siirtyi jälleen nuolemaan pallejani, jonka jälkeen välilihaa, joka on ainakin itselläni todella herkkä alue ja sen nuoleminen kiihottaa todella.
Ei mennyt kauaa kun hän siirtyi vielä alemmas ja samalla nosti jalkani koukkuun ja ylös penkista. Silloin tunsin kielen hipaisun reijälläni. Ehkä kaikkein kiihottavinta seksissä miesten kanssa on, kun saa tuntea miehen kielen nuolevan itseään. Tätä toivoin nytkin ja huokaisin kiimasta kun kaveri aloitti nuolemisen ja tekikin sen upeasti. Pitkiä lipaisuja kostealla kielellä yli reikäni, aina välillä kutittaen kielen kärjellä pelkkää reikää. Tuntui niin upealta.
Kaveri siirtyi aina väkillä imemään myös kyrpääni ja välillä jälleen reikäni pariin. Otin jälleen nuuhkaisun popperssista, mutta varoin etten nuuhki sitä liikaa, koska silloin seisokki tavallisesti loppuu, se huono puoli tuossa aineessa on, mutta upea tunne siitä tulee.
Kerroin kaverille, että nyt aion nussia hänen persettää, jolloin hän nousi päälleni ja alkoi suudella kiihkeästi. Hetken suutelimme ja samalla annoin hänelle liukkarituubin ja samalla räpelsin kortsun kyrpäi päälle. Kortsu oli vain hiema liian pieni 19 cm kyrpääni, joten oli hieman hankalaa saada se paikoilleen.
Ensin ajattelin, että noin hoikan kaverin perse on varmasti melko tiukka, mutta kun hän istui sitten päälleni, ohjaten reikänsä kullini päälle, niin se sujahti todella helposti sisään. Mietin, että tätä persettä on nussittu varmaan melkoisesti aiemminkin.
Naimme varmaan 15 minuuttia samassa asennossa, samalla javeri tahtoi suudella joka kyllä kiihotti minua.
Avasin myös oven auki, koska on kiihottavaa, kun on muita näkemässä. Itse on nähnyt ketä ovella kävi katsomassa, mutta kuulin sen kuitenkin, että ainakin hetken siinä seisoi joku, joka katseli kun kaksi miestä nussii ja nauttii.
Minulla on aina "ongelma" että en saa orgasti helposti, ja niin kävi nytkin. Kun aikani olin nussinut tuota jo hieman väljäksi venynyttä reikää, niin tunsin, että kovin seisokkini alkoi loppumaan ja sanoinkin kaverille, että nyt varmaan on tauon paikka, jolloin hän nousi päältäni ja alkoi pukeutumaan.
Itse otin myös reppuni ja suuntasin alkuperäiseen koppiin, jokka hetken huilattua ja sopivan videon löydettyäni, sain seisokin jälleen pikku hiljaa kovenemaan.
Tämä on tosi tarina ja jatkuu vielä toisella erällä, jos tahdotte kuulla?
USVideo eilen
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319