Mutta ei herrandyydelis tehdä tänäänkään asialle yhtään mitään 😂
Rakastetaan rakastetaan
41
452
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin, sehän on ollut teemana.
- AnonyymiUUSI
Hönöjen teema
- AnonyymiUUSI
Pian tapahtuu, luota minuun👍
- AnonyymiUUSI
Ooiihhh☺️
Sivusta - AnonyymiUUSI
Miten pian on pian? Kaikki on suhteellista. 🩵💛💜💚
- AnonyymiUUSI
Sitä todella toivon ja odotan ja onhan tässä jo yhteisiä suunnitelmiakin mietitty kesälle 🥰☀️👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä todella toivon ja odotan ja onhan tässä jo yhteisiä suunnitelmiakin mietitty kesälle 🥰☀️👍
👍
👍
- AnonyymiUUSI
Mies lähestyköön kun on tosissaan kanssani.
M- nainen- AnonyymiUUSI
Yhdyn tähän.
Toinen M-nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn tähän.
Toinen M-nainenNainen osoittaa olevansa tosissaan minun kanssa yhtymällä muihin miehiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen osoittaa olevansa tosissaan minun kanssa yhtymällä muihin miehiin.
herra on kuunnellut paskapuhetta jälleen...aika surullista...
M- nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
herra on kuunnellut paskapuhetta jälleen...aika surullista...
M- nainenRouva yrittää puhua mustaa valkoiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rouva yrittää puhua mustaa valkoiseksi.
En ole ollut kenenkään muun kanssa.
Mn
- AnonyymiUUSI
Ehkä jo ensi viikolla. Uskallatko? Oletko varma? Haluatko? Aina voi peruuttaa.
- AnonyymiUUSI
Ei saa peruuttaa. Siitä alkaa muuten itseinho. 😘✨🩷⚓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa peruuttaa. Siitä alkaa muuten itseinho. 😘✨🩷⚓
Ei peruutuksia kiitos❤️💫🌟
- AnonyymiUUSI
Olen tosissaan kuin rautakanki.
- AnonyymiUUSI
Sanoista tekoihin 😅
- AnonyymiUUSI
Kyllä, pian tapahtuu.
- AnonyymiUUSI
Näin on. Palstagubbe dööd ja naiset ja lapset saa rauhan
- AnonyymiUUSI
Kyllä aloittaja osui kipakasti suomalaiseen luotettavaan linjaukseen. Harmi tavallaan että suomalaiset ovat pidättyväisiä ja luotettavia. Eivät räisky ja haluavat pitää itsensä turvallisesti jalat maassa.
Jos joku nainen haluaa kuten ilmeisesti aloittaja, että asiat etenevät ja on varma halustaan niin ilmoittajien sen empimättä. Suomalaiset pääasiassa kunnioittavat toisia eivätkä halua ”tuppautua väkisin ” liian lähelle toista. Tykkään suomalaisista 90% . Rakasta kansaa. Toki on siellä joukossa jotain mitkä eivät sovi yhteisöön. Mutta parisuhde asioissa voisivat olla sivistyneesti rohkeita. Suomalainen mies on liian hyvä usein muita kohtaan ja siksikin on hankalaa. Toivon että aloittaja on rohkeasti sitä mitä esittää olevansa. - AnonyymiUUSI
Palstalla kaipaavat toisiaan useimmiten ihmiset, joista toinen on vähintään varattu. Ei siis ihme että asialle "ei tehdä mitään".
- AnonyymiUUSI
Ylimielistä yleistämistä, kun sinä et tiedä yhtään mitään muuta kuin se mikä itse olet ja oman tilanteesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielistä yleistämistä, kun sinä et tiedä yhtään mitään muuta kuin se mikä itse olet ja oman tilanteesi.
Kyllä täällä kirjoitetuista vastauksista voi päätellä että paljon on ikävöiviä varattuja ja varattuja kaipaavia. Vaikkapa tänään jos otsikoita ja vastauksia katsoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä kirjoitetuista vastauksista voi päätellä että paljon on ikävöiviä varattuja ja varattuja kaipaavia. Vaikkapa tänään jos otsikoita ja vastauksia katsoo.
Sinun päätelmäsi ei ole mikään fakta. Et edelleenkään tiedä kenestäkään mitään. Aivan turhaa luulemista anonyymipalstalla. Minäkin voin päätellä että Suomen maassa on aivan sairaan paljon ujoja ihmisiä, ihan yhtä pätevä päätelmä kuin omasi vailla mitään faktaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun päätelmäsi ei ole mikään fakta. Et edelleenkään tiedä kenestäkään mitään. Aivan turhaa luulemista anonyymipalstalla. Minäkin voin päätellä että Suomen maassa on aivan sairaan paljon ujoja ihmisiä, ihan yhtä pätevä päätelmä kuin omasi vailla mitään faktaa.
Eli ujot sinkut esittävät täällä olevansa varattuja tai kiinnostuneita varatuista, vain koska eivät kehtaa sanoa että ovat ujoja sinkkuja jotka ovat kiinnostuneita sinkuista.
- AnonyymiUUSI
Ei päde meihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli ujot sinkut esittävät täällä olevansa varattuja tai kiinnostuneita varatuista, vain koska eivät kehtaa sanoa että ovat ujoja sinkkuja jotka ovat kiinnostuneita sinkuista.
Mulla ei ole tarvetta analysoida millään tavalla kenenkään asioita jonkun anonyymipalstan kirjoitusten perusteella, eikä tulisi mieleenkään arvailla toisten tilanteista yhtään mitään. Itse olen toistaiseksi ollut pelkuri, kun voisin lähes joka päivä mennä ja kertoa koko sydämeni asiat eräälle. En ole mennyt ja täällä itken. Mitähän itse teet täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole tarvetta analysoida millään tavalla kenenkään asioita jonkun anonyymipalstan kirjoitusten perusteella, eikä tulisi mieleenkään arvailla toisten tilanteista yhtään mitään. Itse olen toistaiseksi ollut pelkuri, kun voisin lähes joka päivä mennä ja kertoa koko sydämeni asiat eräälle. En ole mennyt ja täällä itken. Mitähän itse teet täällä?
Oletko siis ujo?
- AnonyymiUUSI
Jotakin on syytä tehdä jos rakastaa näin paljon ok.
- AnonyymiUUSI
Joo, kerätään voimia edes yksi päivä. Ja sitten tehdään asialle jotain, ainakin yritetään.
- AnonyymiUUSI
Kannatan voimien keräämistä ainakin vähän aikaa. Mihin on kiire, koska et ainakaan minun kanssa ole lapsia tekemässä. Mutta minä ihan oikeasti olen suhteessa ja kannattaako rikkoa sellaista, joka kohtalaisen hyvin toimii. Pieniä ongelmia on mutta ne voidaan ratkaista. Sinun pitää löytää itsellesi joku oma, ehkä nuorikin. Fiksuja nuorehkoja naisia on pilvin pimein. Olet ihana mies, ihan rakastettava. Sinua pitää hiukan ymmärtää mutta kun ymmärtää, olet lahjakas ja taitava sekä sopivan herkkä/kokenut. En voi uskoa, että et voisi löytää itsellesi sopivaa. Minä autan sinua irrottautumalla.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Pidetäänkö vähän taukoa ja mietitään omilla tahoillamme, mitä voisi tehdä. Palataan jossakin vaiheessa asiaa syvästi miettineenä. Voisiko mennä jopa oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Sopiiko sinulle? En ole hylkäämässä enkä vaatimassa sinulta sellaista, mitä et halua tehdä. Ei ole suurempaa hätää meillä; kukaan ei ole kuolemassa.
- AnonyymiUUSI
Suosittelen pitämään taukoa kaikesta, silloinkin kun ikävä on pahimmillaan ja varsinkin täältä. Viikonloppuja.
- AnonyymiUUSI
En halua mitään taukoa mistään. Tauko otetaan parisuhteesta tai huonosta ystävyyssuhteesta. Ei silloin jos pitäisi jotain aloittaa
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Sinä ja minä olemme yhteen kietoutuneet tavalla, joka on poikkeuksellista. En aio sitä rikkoa vaan vaalia. Mietitään yhdessä mikä olisi sopiva suhdemuoto meille. Uskon, että löydämme ratkaisun. En aio hylätä. Olet minulle rakas ystävä aina.
- AnonyymiUUSI
Mietitään.
- AnonyymiUUSI
On mietitty jo!
- AnonyymiUUSI
Yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Viisi villasukkaa, niin jää......
T. mietin hetken.....
https://m.youtube.com/watch?v=yW5i4MqjbxY
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106