Muuttaa melkein legendaa vasta päätä. Siellä tehdään täyttä höyryä remonttia ja terassia talon eteen. Moni on sanonut että siellä on hyvä ruoka.
Mikähän tulee entisen atan tiloihin. Toivottavasti joku kiva kauppa
Ravintola ata
8
150
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päättelet että siihen entiseen tilaan on tulossa jotain? Tuskin tulee yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Kenties siksi mitä itsekin olen ajatellut ts. mikä idis muuten on muutossa ja isossa remontissa?
lajijasuris - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenties siksi mitä itsekin olen ajatellut ts. mikä idis muuten on muutossa ja isossa remontissa?
lajijasurisEsimerkiksi erittäin korkea vuokra, huono terassi...
- AnonyymiUUSI
Oli kait kova vuokra ja jos eräpäivä olisi mennyt päivällä-parilla yli, niin vuokranantaja soitti: Missä vuokrarahat viipyvät ?
Onnekseen on päässyt irti koko paikasta!- AnonyymiUUSI
Aika kauan oli kumminkin jos korkea vuokra. Kenties on käynyt niin että vuokra on noussu, viime vuosina ehkä kovastikin, mutta samaan aikaan myynti laskenut.
Vuokranantajalla on ilmeisesti joku jo kiikarissa, kun ei tarpeeksi tullut vastaan, sillä vuokran alentaminen olisi pienempi paha kuin nollavuokra 😉
- AnonyymiUUSI
Mitenpä voisi kannattavaa liiketoimintaa ylläpitää, jos joutuu kovin kallista vuokraa maksamaan ja toisaalta myös vuokranantaja maksaa kallista vastiketta ja vuokra väkisin korkeaksi muodostuu. Melko mahdoton yhtälö.
- AnonyymiUUSI
Vieläkö omistaja mahtaa olla Heinonen .
Tuli vaan mieleen että jos se konditoria kahvila Natali muuttaa isompaan tilaan tämä oli vaan arvailua - AnonyymiUUSI
Maksaa se remontti siihen uuteenkin paikkaan. Sinnehän tarvii tehdä keittiö, hankkia kaikki koneet ja kalusto ym. Ehkä on katsonut että olisi enemmän kävijöitä kun legendasta tulisi asiakkaita.
munkkis vois siirtyä atan tilalle kun sillä on niin pienet ja ahtaat tilat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259