Pyrin syömään ohjelman aikana mutta silti syön aina mainostauolla.
Huono sisäinen kelloko?
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mainostauot ovat nykyisin niin pitkiä. Kahden ja puolen tunnin ohjelma on kelattuna alle kaksi tuntia.
- Anonyymi
Just kun on saanu ruuan alkaa mainokset ja ruoka loppuu joskus jopa ennen mainoksia.
- Anonyymi
tytgtöjen mielesräkin ehkä hauskaa jos pääsee kesätöihin parantamaan kaupungin kasveja kuin puutarhuri sifrfen
- Anonyymi
Meen viideltä aamulla nukkumaan ja herään yhdeltä päivällä.
Jotain vikaa unirytmissä vai masennusko tämänkin aiheuttaa?
Kilttimies89 - Anonyymi
Ei tahdo millään säännöllisyys toteutua, ei syömisen eikä nukkumisen suhteen. En syö koskaan pöydässä, se on vain sitä varten jos joku tulee käymään, silloin istumme siinä. Syön aina tv:n tai tietokoneen ääressä. Osaan nauttia yksin ruoasta vain silloin, eli tavallaan tässä tilanteessahan en ole ihan yksin.
Katson valtavan paljon ohjelmia, mutta kelaan kaikki mainokset ja pitkäveteiset murhaajan jahtaamiset pimeässä hallissa. Eurovision karsinnoissa kuuntelin monta laulua alusta ja loput kelasin. Tähdet tähdet - sarjassa kuuntelen vain laulut, raadin löpinät kelaan. Eli en kuitenkaan töllön ääressä kohtuuttomasti istu.- Anonyymi
Mulla on tiettyjä ohjelmia mitä katon että ne herättää mun ruokahalun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337