https://yle.fi/a/74-20161930
"Toukokuun alussa thaimaalaisia raivostutti somevideo nuoresta israelilaisnaisesta, joka käyttäytyi epäkunnioittavasti kahvilassa Koh Phanganilla.
Sanaharkka oli alkanut siitä, että nainen oli kieltäytynyt ottamasta pois kenkiään kahvilassa, kertoo uutistoimisto Reuters. Thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu kenkien riisuminen monissa paikoissa.
Thaimaalaiset somekommentoijat vaativat, että nainen pitäisi karkottaa maasta ja asettaa maahantulokieltoon."
Aivan eri asia, että kotona ja toisen kotiin tullessa riisutaan kegät, muttei missään kahvilassa tai ravintolassa.
Aika typeriä käytös sääntöjä thaimaassa.
Ajatelkaapa, jos suomessa olisi samanlaisia "käytös" sääntöjä ravintoloissa ja kahviloissa, siellähän olisi kenkämeri ravintolan/kahvilan eteisessä.
Sieltä sitten yrittää löytää omat kengät.
Riisuitko kengät pois kahvilassa ja ravintolassa
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Mulla on sellainen sääntö vieraille, että sielu tulee jättää eteisessä olevaan kryptaan, jotta voi astua peremmälle.
(hirn) - Anonyymi
minä en riisunut edes silmälääkäeissä ollessani kenkiä
- Anonyymi
riisutko pikkuhousut pois aina hammaslääkäriin mennessä
Mutta mites toi kouluhommat. Kun suomessa yhä useammat peruskoulut on nykyään kengättömiä. Että lapset joutuu riisuun kengät ns kenkä eteisessä. Meillä päin kaikki uudet koulut on kengättömiä. Päivähoidossa sen tieteskin ymmärrän kun leikitään lattialla. Onko muissa päin maailmassa kengättömiä kouluja. Mä kun en tiedä kun kotikaupungin tilanteen.
- Anonyymi
aika hauska jutyu joku prlijuttu auttaa tyttöjen masennusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337