🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpuhdistus ainetta. Sillä pyyhin lähtiessä jääkaapinkin hetkessä putipuhtaaksi. Se sisältää boorivettä ja etikkaa, niin että kaikki pöpöt varmasti häviävät. Toi kloori millä nyt pyyhin haisee pahalta.
Lintupöntöissä käy kuhina ja piipitys. Harmaasieppo, muilla kielillä grå flugsnappare, on pesiytynyt pihapiiriin. Äänestä päätellen poikasiakin on.
Harmaasieppo:
https://youtu.be/iBmiV8JC9xY
Konstit on monet
5
107
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Etikalla voi käsittääkseni houkutella huoneilmassa pörräileviä ötököitä ansaan. Se on akuutti juttu etenkin loppukesällä. Ruokasoodaa ja vettä, jos ei muuta löydy.
Ei täällä ole mitään tyhjissä kaapeissa. Lentäville ötököille käytän vanhanaikaista kärpäspaperia. Se ei ole kaunis mutta on tehokas.
- AnonyymiUUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei täällä ole mitään tyhjissä kaapeissa. Lentäville ötököille käytän vanhanaikaista kärpäspaperia. Se ei ole kaunis mutta on tehokas.
Noh, omistajansa näköinen kunkin koti
- AnonyymiUUSI
Etikka eikä boorivesi kumpikaan ole desinfioivia. Boorivesi on kaikenlisäksi myrkyllistä.
Käytä sitä klooria jos pöpöistä haluat eroon, varsinkin jyrsijöiden jätöksistä.Etikkaa käytetään säilönnässäkin kun se ei elätä bakteereja tai homesieniä. Boorivettä käytetään myös hometalojen puhdistuksessa. Koiralle ei käynyt mitään kun putsasin sen korvia aineella missä oli boorivettä ja etikkaa. Itse olen hautonut silmiä apteekista saatavalla boorivedellä. Silmät on vielä päässä.
Mulle tulee kloorista ihottumaa joten en usko sen olevan hengitettynäkään terveellistä. Onneksi löysin saunalta etikkapullon millä olen niitannut voikukkia. Se saa nyt kelvata keittiön kaappeihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096