Ei enää suurille tunteille

Anonyymi-ap

Tästä edes loppuu kaikenlaiset haihattelut, uskon jatkossa vain ja ainoastaan siihen mitä toinen ihminen sanoo tai näyttää. Liikaa tullut virheitä siinä että luulee tietävänsä ja sitten toimii, sitten ei olekaan niin miten luuli ja se siitä. Enkä enää unelmoi mistään vaan otan järki suhteen
jossa ei niin todella suuri tunteita ainakaan alkuun. En usko enää tosirakkauteen missään muodossa, vaan pelkästään ihastuksen tunteeseen.

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviä ajatuksia sinulla, joista itsekin pitäisi ottaa koppia. Mielikuvia syntyy joskus liian pienistä asioista ja mielessä ne kasvaa välillä turhan suuriksi? Aika ei ole aina puolellasi, jos kohtaamisia on harvoin. Sen itsekin oppinut, ettei kannata liikoja luulla.

Epäileväinen olen kaiken suhteen ja erehdysten kautta oppinut ajatuksen, et nyt jäitä hattuun, ettei käy huonosti. erehtymisen vaara on aina suurempi, mitä vähemmän on kanssakäymisiä? Toivon merkitystä ei saa vähätellä. Toivoa on hyvä olla, mut samalla myös itsekritiikkiä.

Liian hyviä tuntemuksia tulee harvemmiten. Varovainen, kun olen niin ehkä silläkin voi olla vaikutuksia siihen, että toiset voivat flirttailla ja esittää tilanteita sillai korostetummin? Ylireakoinnin vaara suuri, jos toinen on hyvällä mielellä liikkeellä ja toinen kokeekin sen pahana? Väärin ymmärtäminen voi johtaa äärimmäisyyksiin?

• Anonyymi

Hassua, että itsekin miettinyt samaa. Mutta ei se vain onnistu. En voi olla suhteessa, jossa ei ole suuria tunteita. Minulla onkin venus jousimiehessä. Liekkö siitä johtuu.

• Anonyymi

Olen aivan täysin samaa mieltä enkä todellakaan halua suhdessa jossa liian vahvat tunteet rikkoo kaiken tai vie pohjan vakaalta ja hyvältä suhteelta. Rakkauttakin on monenlaista. Terve kiintymys on tärkeää. Kaivatulleni olen puhunut että en välttämättä tarvi suhdetta jossa olisi vahvoja rakkauden tunteita. Rakkauskin hiipuu ja jäljelle jää ystävyys ja kiintymys. Ei olisi mitään järkeä etsiä aina uutta kun rakkaus hiipuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      76
      1311
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      931
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      920
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      13
      864
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      836
    Aihe