Kaikki ovat ateisteja ennen opastusta yliluonnollisten harhojen oppimiseen.

Anonyymi-ap

Ja sitten harhat jäävät usein pysyväisesti järjestelmään aivoissa.
Todellisuus on syrjäytynyt näiltä osin pysyväisesti monissa.

19

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvostelijat eivät voi minuuteensa juuttuneille uskomuksille pääsääntöisesti antamaan potkuja.
      Näemme sen täälläkin raadollisesti.

• Anonyymi

Eiköhän useimpien Jumala ole aluksi oma äiti. Ensimmäisiä omia muistojani taaperoikäisenä pohtimistani "filosofisista" kysymyksistä oli se tietääkö äiti aina mitä minä ajattelen. Äiti oli liki yliluonnollinen ja kaikkivoipa olento taaperon maailmassa ja siksi se, että äiti tietäisi kaikki minun ajatukseni tuntui varteenotettavalta vaihtoehdolta.

Samalla tavallahan uskovaiset kuvittelevat että on olemassa taivaallinen diktaattori joka tietää miljardien ihmisten ajatukset kaiken aikaa - ja silti uskovaiset haluavat rukoilla ja rukouksessa kertoa jotain tuolle kosmiselle ajatustenlukijalle. Miksi?

• Anonyymi

Rukoilu on typerää.

• Anonyymi

Isä on usein ylin Jumala.

• "Ensimmäisiä omia muistojani taaperoikäisenä pohtimistani "filosofisista" kysymyksistä oli se tietääkö äiti aina mitä minä ajattelen. Äiti oli liki yliluonnollinen ja kaikkivoipa olento taaperon maailmassa ja siksi se, että äiti tietäisi kaikki minun ajatukseni tuntui varteenotettavalta vaihtoehdolta."

Tämä on ehkä selkein esimerkki siitä, että jumalusko edellyttää jonkinmoista mielen kehityshäiriötä. Normaali lapsi oppii hyvin varhain sen, että toisilla on samanlainen mieli kuin itsellä ja se mieli on toisilta salattu. Normaalilla älyllä ja mielellä varustettu lapsi oppii siis hyvin varhain valehtelun ja harhauttamisen koska mieli ja ajatukset ovat muilta salattu, jos niitä ei halua toisille viesittää. Itsellä ei ollut koskaan lapsena tuollaisia kuvitelmia, että äiti tai kukaan muukaan lukisi ajatuksiani. Ehkä siksi en koskaan oppinut uskomaan Jumalaan.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

"Ensimmäisiä omia muistojani taaperoikäisenä pohtimistani "filosofisista" kysymyksistä oli se tietääkö äiti aina mitä minä ajattelen. Äiti oli liki yliluonnollinen ja kaikkivoipa olento taaperon maailmassa ja siksi se, että äiti tietäisi kaikki minun ajatukseni tuntui varteenotettavalta vaihtoehdolta."

Tämä on ehkä selkein esimerkki siitä, että jumalusko edellyttää jonkinmoista mielen kehityshäiriötä. Normaali lapsi oppii hyvin varhain sen, että toisilla on samanlainen mieli kuin itsellä ja se mieli on toisilta salattu. Normaalilla älyllä ja mielellä varustettu lapsi oppii siis hyvin varhain valehtelun ja harhauttamisen koska mieli ja ajatukset ovat muilta salattu, jos niitä ei halua toisille viesittää. Itsellä ei ollut koskaan lapsena tuollaisia kuvitelmia, että äiti tai kukaan muukaan lukisi ajatuksiani. Ehkä siksi en koskaan oppinut uskomaan Jumalaan.

Itse en koskaan.
        Olin itseriittoinen ja iloinen lapsi kuulemma.
        Koulussa kaikki muuttui.

• Anonyymi

Johannes Kastaja täyttyi pyhällä hengellä äitinsä kohdussa ja uskoi koko ikänsä jahveen.

• Anonyymi

Jeesus täytti opetuslapsensa.

• Anonyymi

Ateisti on henkilö joka on jäänyt oman ymmärtämättömyytensä loukkuun. Hän yrittää päästä siitä pois kuin hauki katiskasta.

• Anonyymi

Syömään roskakala särki uskovaisia

• Anonyymi

"Ateisti on henkilö joka on jäänyt oman ymmärtämättömyytensä loukkuun. Hän yrittää päästä siitä pois kuin hauki katiskasta."

Olisitko sinä ensimmäinen teisti maailmassa joka saa ateismin katoamaan?

Ei tarvi tehdä mitään muuta kuin esittää vakuuttavat syyt alkaa uskomaan johonkin teistiseen jumaluuteen.

Saa suorittaa!

• Anonyymi

Alussa kaikki ovat ateisteja ja suhtautuvat skeptisesti kaikkeen uuteen, kunnes omakohtaiset väkevät Jumaluuden kokemukset syrjäyttävät ateismin mahdottomana. Raamatun vakuuttava Pyhyyden tunne, vahvistaa Raamatun Jumalan sanomaksi ihmiskunnalle, jota tottelemalla Jumalan valtakunta tulee maanpäälle, jo nyt.

• Anonyymi

"Kukka" ja LSD

• Anonyymi

Veditkö näkyleipiä synagogassa?

• Anonyymi

Uskonnon opetus 9 + 3 vuotta on avointa vaikuttamista ja myös indoktrinaatiota. Siirtäkää lapsenne elämänkatsomustietoon.

• Anonyymi

Jos lukee tarinoita vaikkapa Stalinin ajan Neuvostoliitosta, jossa lapsia idoktrinoitiin stalinistiseen henkilöpalvonta-kulttiin, niin moista pakkosyöttöä on helppo pitää vastenmielisenä ja moraalittomana. Miten "puolustuskyvyttömiä" lapsia voi altistaa tuolaiselle propagandalle.

Suomen kouluissa on ollut tasan samanlaista lasten pakkoindoktrinointia Jeesus-kulttiin. Se on myös yhtä väärin.

Miksi Jeesus-uskoiset eivät luota siihen, että ihmiset voivat rationaalisesti valita heidän uskontonsa sitten kun ovat aikuistuneet ja heidän ajattelukykynsä on kehittynyt? Miksi on kiire idoktrinoida lapsia, kun heidän arvostelukykynsä on vielä kehittymätön? Ymmärtävätkö Jeesus-uskoiset itsekin, että äärimmäisen harva saadaan uskomaan kristinuskoon, jolloi tuputusta aloiteta jo silloin, kun kriittinen ajattelu on vielä kehittymätöntä?

• Anonyymi

Uskonnollinen ajattelu on kuin nikotiini. Jos sille ei altistu alle 18-vuotiaana, niin aikuisena nikotiini- tai uskontoaddiktion kehittyminen vasta aikuisiässä on harvinaista - ei mahdotonta, mutta harvinaista.

Vasta kehittymässä oleviin aivoihin voidaan istuttaa erilaisia ideologioita, jotka saattavvat vaikuttaa ajatusmalleihin koko loppuiän. Uskovaiset ymmärtävät tämän vähintään intuitiivisesti ja siksi kiivaasti puolustavat milloin milläkin verukkeella uskonnon pakkotuputusta päiväkodeissa ja kouluissa.

• Anonyymi

Persuilu on semmoista kameleontti muutosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuilu on semmoista kameleontti muutosta.

Eniten aitouskovaisia lukumääräisesti kansanedustajissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe