Ollaan grillaamassa isolla porukalla ja weberin genisis on tulilla pian. Vartaita, naudan sisäfilettä ja lohta sekä jättirapuja.
Ostettiin 12 lavaa kaljaa ja lonkeroa. Sitten on useita viinitonkkia erilaisia viinejä.
Alkuun Pol Roger samppanjaa 6 pulloa alkumaljoiksi.
Toki sitten on kossua myös jos haluaa mennä oikotietä kun aina niitäkin riittää joille on tärkeää saada huppu heilumaan nopeasti. Minulle semmoinen rauhallinen tahti pitkin päivää on paras ja iltaa iltaa kohti tiukempaa.
Sauna on toki myös päällä ja mereen pääsee pulahtamaan.
Oletteko pitämässä tänään kisakatsomoa Kajlle? Meillä on
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi mainitsit että on iso porukka. Muuten ruokapuoli kuulostaisi liian rouhealta.
- Anonyymi
Possun lihaa syöttäisin vain koiralle. Itse en sellaiseen koskisi. Isolla porukalla hyvä rillata ja oltava jokaiselle jotain. Tärkeää että viinapuolinon kunnossa. Iloniöman viinaa on teeskentelyä ja pilailua.
- Anonyymi
Hiilillä toimiva grilli on se ainoa oikea. Hölmöyksissä ja kovasti mainostettuna tuli hankittua mökille kallis ja komean näköinen kaasugrilli ja nyt se sitten on pelkkä jäteongelma.
- Anonyymi
Hiiligrilli on kyllä paras jos on aikaa grillaamiseen. Tärkeintä on hyvä juomapuoli ja kunnon tumut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279