Ja syy tälle on pihtailusi mies, tai siis ethän sinä muuten pihtaile kuin tänne suuntaan 😡
Ei voita Suomi tänään eikä lauleta ich kommea
16
246
Vastaukset
- Anonyymi
Ohi! Tule luokseni katsomaan euroviisuja. Tiedät mitä tehtäisiin. 🥹🫶😘🫂
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Minä luovutan. Jätätkö minut rauhaan. En enää käy palstalla lukemassa. Minulla on todellinen suhde täällä kotona.
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Kaipailevan täytyy yksinään kiljua Ich komme.
- Anonyymi
Erola ,emee lprleaöö kpli LaK eo ,eme---
- Anonyymi
No ei todellakaan voita
- Anonyymi
Minusta tuli impotentti nähtyäni Suomen esityksen!
- Anonyymi
Eikö miehesi(kään) anna?
- Anonyymi
Ei ole mitään miestä.
- Anonyymi
On mies ja mielellään olen hänen kanssaan. Luulen, että sinulle taitaa sopia tuo sinkkuus. Hyvä niin. Ollaanko kavereita vaan niinkuin ananas ja kookos. Se riittää minulle riittääkö se sinulle?
- Anonyymi
Joku esittää mua? Mutta joo, miksen voisi näinkin sanoa. En ole myöskään ap.
- Anonyymi
Ollaan vähän erilaisia, minulla on tuota tempperamenttia ja sinulla taas on välillä epäselvää kommunikaatiota. En tiedä, sovittaisko yhteen mutta onneksi minulla on mies. Minä taas en osaisi olla sinkku.
Kaikki hyvin, ollaan molemmat varmaan vähän muutosvastaisia. Nyt ei tarvi muuttaa mitään. En kanna kaunaa, toivottavasti et sinäkään. - Anonyymi
😛
👘👇
🩲🥒💦
‼️
🧦 - Anonyymi
Suomen kappaletta ihailevat vain ihmiset, joilla ei ole musiikkikorvaa. Pelkkää persumusiikkia tämä Suomen kappale.
- Anonyymi
Tosiaan, tänäänhän on saunapäivä 🤪
Ensin Erika tulee ja sitten saunotaan vasta. Väki on puhtoista kun menee toreille ja turuille juhlimaan voittoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 761311
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o13864- 34836