Bistro rookki

Anonyymi-ap

Joko bistro rookki menossa konkkaan niinkuin kaikki muutkin

8

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut tuntuvat odottavan yrittäjien konkursseja vesi kielellä, jotta pääsevät sitten taputtamaan ja sanomaan, jotta niihhän siinä käv, niinku minä jo alakuun veekkasin...
      Ja sitten ollaan kuin pienet peikkolapset, jotka huusivat, että hyvä, hyvä,
      ja taputtivat suuuuria, karvaisia käsiään...

• Anonyymi

Eli nyt ovat ilmeisesti jotkut kateelliset paskanpuhujat saaneet uuden saaliin hampaisiinsa.

• Anonyymi

Joidenkin mukaan suomalaisissa on slaavilaista verta.
      Saattaa olla mahdollista sikäli, että meillä monet tavan tallukat ovat kateellisia sellaisille, jotka jotain yrittävät ja saattavat jopa menestyä.
      Taisto Huuskonen kirjassaan "Laps Suomen" kertoo, miten hän rakensi Venäjällä ollessaan omakotitalon suomalaiseen tyyliin kivijalalle.
      Paikallisia kierteli sitä katselemassa ja tuumailemassa, että jo on porvarillista tyyliä,
      kivijalalle rakennettu...
      Siellä tehtiin talo suoraan maapohjalle.
      Lasse Lehtinen totesi "Halatko miljonääriksi"-ohjelmaa juonnettuaan ja vastaavaan Venäjällä tutustuttuaan, että siellä ei kannata käyttää "Kysy yleisöltä"-oljenkortta.
      Vastaavat tahallaan väärin, että kilpailija epäonnistuisi...
      Eli toisen epäonnistumista toivovat monet siellä ja täällä, täällä ja siellä...
      Niin pienisielisia sitä ollaan.

• Anonyymi

Sietäisi hävetä.

• Anonyymi

Kannattaisi muistaa, että hyvinvointiyhteiskuntaa palveluineen rahoitetaan tuottavalla yritystoiminnalla - ja että jokainen epäonnistuminen on hyvinvointiyhteiskunnan rahoituspohjasta pois.
      Niin että itselleen sika vahinkoa tekee, kun kaukalonsa kaataa...

• Anonyymi

Voihan peijooni, meinasi unohtua, että ainahan on mahdollisuus kiristää verotusta!

• Anonyymi

Uudenlainen konsepti heillä ainakin hankinnoissa on, kun asiakas tekee tilauksen yrittäjä tai äitinsä ajaa Tokmannille ja hakee tarvikkeet punalippukorista ja eikun takaisin keittiöön ja kohta asiakas saa tuoretta luomuruokaa. Pitäisi tällä tavalla jo pärjätä.

• Anonyymi

Kaksi kertaa olen kyökissä käynyt ja se riitti, menen jatkossa aina syömään laaturuokaa toiseen paikalliseen ravintolaan. Se on täällä ykkönen, eikä heidän tarvi kopioida muilta vaan keksivät annoksensa ihan itse!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe