vai suunniteletko syrjähyppyä tai karkaamista? Mä odottelen että anopista aika jättää, siihen asti hoidan osuuteni tässä roolileikissä.
Oletko onnellinen liitossasi
22
296
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Anopin kanssako hengailet🤭 miksi silloin vasta?
- AnonyymiUUSI
Itse asiassa joo, hän on hyvä ihminen, ja ollut kuin äiti minulle. Puoliso on itsekäs, laiska ja uskoton, mutta se ei ole anopin vika, eikä hän edes tiedä siitä mitään. En haluaisi loukata häntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa joo, hän on hyvä ihminen, ja ollut kuin äiti minulle. Puoliso on itsekäs, laiska ja uskoton, mutta se ei ole anopin vika, eikä hän edes tiedä siitä mitään. En haluaisi loukata häntä.
Hyvin osaavat vetää roolia myös omalle äidilleen. Äiti luulee hyväksi aviomieheksi ja kiiltokuvapojuksi.
- AnonyymiUUSI
Eli jätät puolisosi heti kun hän on menettänyt äitinsä? Empatiakyky ei taida olla määräävin piirteesi.
- AnonyymiUUSI
Gubbe gubbe,ei taida sulla olla enää anoppi tän maan päällä! Olet esiintynyt toisena taas!
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä olen mutta täällä minä kuitenkin olen palstalla. Halua elää elämääni, joka on ihan hyvää. Sotkeudun välillä sinuun. Siitä pitäisi päästä eroon.
- AnonyymiUUSI
Ymmärrätköhän lainkaan miten loukkaavasti tuo on sanottu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätköhän lainkaan miten loukkaavasti tuo on sanottu?
Tuo voi olla myös jonkun sellaisen kirjoittama, joks haluaa sotkea muiden välejä. Joka arvaa mitä ap. ajaa takaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo voi olla myös jonkun sellaisen kirjoittama, joks haluaa sotkea muiden välejä. Joka arvaa mitä ap. ajaa takaa.
Kyllähän näitä riittää jos uskoo vaan palstatodellisuuteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on sairas mies,joka esiintyy monesti naisena!
- AnonyymiUUSI
Onneksi palstalla sotkeutuminen ei haittaa ketään.
(sivusta)
- AnonyymiUUSI
Syrjään hyppylely sitä tänään ja muutakin luvas
- AnonyymiUUSI
Juttelen terapeutin kanssa.
- AnonyymiUUSI
En ole onnellinen liitossani. Uskon, että eroamme viiden vuoden sisällä. Aiemmin ajattelin, etten halua uutta suhdetta, vaikka eroaisin. Nyt ajattelen, että ehkä voisin löytää sellaisen miehen, jonka kanssa elämä on parempaa kuin yksin.
- AnonyymiUUSI
Olen onnellinen. Ja olen suunnitellut karkaavani. Mutta yksin, en kenenkään kanssa.
- AnonyymiUUSI
Nuo sais loppua nuo puheet syrjähypyistä ja karkaamisista, jos on liitossa.
Teikäläiset on vaarallisessa tilanteessa jos aika jättää.
On se miesten maailma niin erikoista.
Miksi teette lapset ja kaikki, jos sitten ei pidäkkään maailmastaan.
Minä en luovu kaupunkilomista sun muista.
En silti tuhlaa rahaa kuin mielenköyhä, ymmärrän nimittäin paljonkin tästä.
Epämukavaa, jos kuvittelette pinttyneesti, että lapset tehdään juuri ja juuri pinnasängystä päässeenä.
Hyi helvetti.
Jos sellaista ei itselle kuvittele.
Niin se on järkyttävää, jos nuoruus viedään käsistä niin.
Onneksi minulle ei ole tapahtunut niin.
:). - AnonyymiUUSI
En mieti sitä, siis onnellisuutta kuin välillä. Loppujen lopuksi ajattelen muitakin. Minusta ei ole syrjähyppyihin. Ajatuksen ja keskustelun vapauden pidän itselläni kuitenkin. Jos lähtisin, en karkaisi vaan hyvässä hengessä ja rakastavasti päästäisin irti hänestä ystävänä. Ajattelen puolisostani pelkkää hyvää. Hyvä mies, joka ansaitsee onnen niin kuin minäkin ja suvustakaan en voi nykyisin ajatella muuta kuin lämpimästi. Ongelmat, mitä joskus oli, on selätetty. Tiedän myös, että suku hyväksyisi ratkaisut täysin.
- AnonyymiUUSI
Ja keneltä tämä viesti?
- AnonyymiUUSI
Olen onnellinen täydellisesti vasta sinun kanssa mies. ❤️
- AnonyymiUUSI
Kenelle miehelle menee tämä,kerropa apgubbe?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle miehelle menee tämä,kerropa apgubbe?
No en nyt viitsi kertoa, hän tietää rakkauteni.
- AnonyymiUUSI
Onneksi ei ole noita ongelmia. Ja jos anoppi on ollut juoni, ei hänen kuolemansa muuta sinun taloudellista asemaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096