Nainen, mitä teet jos väittelymme jälkeen huomaat olleesi väärässä?

Anonyymi-ap

1. Pidät edelleen pääsi ja jatkat väärällä tiellä.
2. Myönnät asian ja jatkat oikealla tiellä.
3. Yrität unohtaa asian ja vaihtaa puheenaihetta.
4. Jotain muuta, mitä?

:/

29

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En tiedä kuka olet, joten vaikea sanoa.
      Kaivattuni kanssa en muista kauheasti väitelleeni. Mahdollisesti täällä olen väitellyt, mutta siitähän ei koskaan voi olla varma. Varmaan kaikkea noita silloin. Riippuu asiasta ja sen vakavuudesta.

• Anonyymi
      UUSI

Ketään ei kiinnosta väitellä sun kanssasi, luulet vaan.

• Anonyymi
        UUSI

En minäkään halua väitellä, mutta niitä tulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään halua väitellä, mutta niitä tulee.

Miks asetat kysymyksesi ja aloituksesi aina niin, ett sinä olet se "parempi" näissä?

Ja tässäkin aloituksessa niin, ett nainen on väärässä ja sinun puheidesi mukaan niitä tilanteita tulee, ett nainen on väärässä ja haluat, ett nainen toimii tilanteissa toivomallasi tavalla ja saisit olla se "paras" . Noinko on?

Yhdessä aloituksessa kysyit naiselta mitä on vahvuus, ja sinun mielestäsi nainen oli heikko, kun ei ollut toiminut tilanteissa kuin sinä eikä ollut niissä niin "vahva" kuin sinä.

Ihan vaan sivuhuomiona.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miks asetat kysymyksesi ja aloituksesi aina niin, ett sinä olet se "parempi" näissä?

Ja tässäkin aloituksessa niin, ett nainen on väärässä ja sinun puheidesi mukaan niitä tilanteita tulee, ett nainen on väärässä ja haluat, ett nainen toimii tilanteissa toivomallasi tavalla ja saisit olla se "paras" . Noinko on?

Yhdessä aloituksessa kysyit naiselta mitä on vahvuus, ja sinun mielestäsi nainen oli heikko, kun ei ollut toiminut tilanteissa kuin sinä eikä ollut niissä niin "vahva" kuin sinä.

Ihan vaan sivuhuomiona.

Se on se lähtökohta ja esitetty skenaario.

Toivon että se nainen toimii oikein.

Mulla on myös näkemykseni asioista ja niistä voi niitä väittelyitä syntyä.

Miksi sinä kiinnität huomiota tähän sivuseikkaan?

• Anonyymi
      UUSI

Nämä on yleensä asioita jos mies haluaa pitää parisuhteensa toimivana ni antaa naisen pitää mielipiteensä ja koittaa vaan suhtautua asiaan mahdollisimman neutraalina siinä kohti jos taas alkaa vaikuttaa että nainen suhtautuu ylimielisesti on ehkä pieni näpäytys paikallaan senkin kanssa vaan pitää olla tarkkana ettei vaikuta naisen itsetuntoon negatiivisesti ainakaan

• Anonyymi
      UUSI

Mä toimin yleensä niin, että uskon olevani oikeassa ja puolustan kantaani. Jos tajuan oikeasti olevani väärässä, myönnän sen ja minua saattaa naurattaa se, että väitin vastaan. Sitten vaihdan puheenaihetta. Saatan sanoakin, että nyt vaihdetaan puheenaihetta.

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen vastahankainen, tiedän sen. Se on vaikeutena töissäkin. Sanon vastaan. Sama pää kesät talvet.

• Anonyymi
      UUSI

Vaihtoehto nro.2

• Anonyymi
      UUSI

2.

M- nainen

• Anonyymi
      UUSI

Pidän aina oman kantani, jos olen väärässä ja sen osoitat minulle oikein ja todistein, sanon olleeni väärässä. Minäkin erehdyn kuten sinäkin.

Mutta missä asioissa ollaan eri mieltä ja mitä niistä asioista on tapahtunut. Se on eri asia.

• Anonyymi
      UUSI

Tahtoisin kertoa tai näyttää ihan oikeassa elämässä sen sulle.

Mutta kyllä mä osaan myöntää jos oon väärässä.

Oonhan mä tosin niinkin tehnyt et otan sen omaksi väärässä oloksi, vaikka asia oliskin niin
      et sä olet ollut väärässä oikeasti.

Koska sä olet tärkeämpi kun mikään
      väittelyn aihe tai muukaan.

Mutta.......

• Anonyymi
      UUSI

2.myönnän ja jatkan oikealla tiellä tai korjaan toimintani jos siinä on korjattavaa. Se on aina paras vaihtoehto itselle ja muille. ☀️

• Anonyymi
        UUSI

Ok.

• Anonyymi
      UUSI

Olen itsepäinen ihminen joten jos vahvasti uskon olevani oikeassa, niin näkemykseni pidän. Väittelyä tuskin jaksan jatkaa kovin kauaa, koska totean itsekseni että juupas-eipäs-väittely on turhaa eikä etene mihinkään. Se että hiljenen ei tarkota kuitenkaan että olisin muuttanut mielipidettäni. Olen vain kyllästynyt hyödyttömään väittelyyn joka tuhlaa aikaani ja energiaani.

Asia vaan jää hiljaisuuteen ja mies saattaa luulla että olen muuttanut kantaani. Vaan empä ole.

Mun avoliitossa ollessani 19-20 vuotias tuli joskus näitä tilanteita joissa pidin pääni loppuun asti. Exäni tunsi tapani joten hän kaivoi aiheesta hänen kantaa tukevat faktat nenäni eteen. Siinä mä niitä ihmettelin ja hiljaisuuden jälkeen totesin; ” no joo.. sori, sä olit sittenkin oikees. ”

T: Karoliina

• Anonyymi
      UUSI

Valitsesin kakkosen

• Anonyymi
      UUSI

Asiat on harvoin mustia ja valkoisia, mut voin myöntää semmosessa asiassa olleeni väärässä.

• Anonyymi
      UUSI

4. En usko alkavani väittelemään, jos asiaan on selvä fakta olemassa tai jos en tiedä riittävästi.

• Anonyymi
      UUSI

En mä ylipäänsä lähde väittelemään mistään, jollen tiedä olevani asiasta oikeassa.

• Anonyymi
        UUSI

Ja mielipiteistähän ei ylipäänsä kannata kauheammin lähteä kiistelemään. Jos ollaan jostain eri mieltä, niin sitten ollaan. Ei maailma siihen kaadu. Silloin vain hyväksytään, että ollaan asiasta eri mieltä, eikä jäädä jänkkäämään.

• Anonyymi
      UUSI

Kyl pystyn nauramaan itelleni. Ihan terve taito se.

• Anonyymi
      UUSI

On mukavaa keskustella ja vaihtaa ajatuksia. Minua ei haittaa, jos asiat riitelevät. Arvostan omia ja rehellisiä näkemyksiä. Kantaa voi ja pitää tarvittaessa muuttaa. Olen rauhallinen, jos en ole perehtynyt aiheeseen kuuntelen vain ja saatan kysyä tarkentavia kysymyksiä. En välitä riidellä, riitatilateissa vetäytyisin.

• Anonyymi
      UUSI

Osaat v*ttuilun taidot,no en piittaa,koska niissä ei ole totuutta

• Anonyymi
        UUSI

Eli vaihtoehto 3........

• Anonyymi
      UUSI

Valintani on.... 2. Ja 1. Eli myönnän olevani väärässä ja jatkan väärällä tiellä iloisena, valintaani tyytyväisenä🤭 Ja vielä vähän että sua ärsyttäis enemmän nakkelen niskoja ja totean että "Entäs sitten?!" Rakas oot😘

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä kultaseni.....
      Sun mieliksi voin sanoo olevani väärässä
      ja pyytää anteeksi, ihan mitä vaan.
      Kunhan tuut ja saat hymyilee.
      Meiät molemmat.
      Anteeks!

• Anonyymi
      UUSI

2. Myönnän että olin väärässä... Ei ongelmaa

• Anonyymi
      UUSI

Myönnän aina jos olen ollut väärässä. Eli en ikinä 😆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe