tärkeissä johtotehtävissä menestys lähellä keskustaa olevassa Valio Oy. Myös Valio palkitsi Kapin johtamisen moninkertaisesti ja arvokkailla muistamisilla. Kapi oli johtajan esimerkki meille muille.
Kapin johtajuuden vahvuus oli puolustusvoimissa palkinnot ja ylennyt, siviilissä
39
182
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä se Paloheinässä varakkaiden alueella asuva Kapi joka jo urallaan ylennettiin kapteeniksi ja pojalla on peräti ajoneuvotehdas ja sieltä viedään ajoneuvoja yli 40 eri maahan ja tuotanto on loppuunmyyty. Onko sama menestynyt Kapi?
- AnonyymiUUSI
Juuri sama Paloheinässä asuva hyvin varakas herrasmies. Myös hyvin sivistynyt ja arvostettu.
- Anonyymi
Yksi Ossi yritti urallaan kapteeniksi, mutta esimiehet esti ja laittoivat kesken kaiken ns luuseri eläkkeelle.
- Anonyymi
Kapi oli arvostettu johtaja, olin itse Valiolla töissä Kapin aikaan ja johtajuus oli selvä, Kapi sai meidän töihin ja arvostimme Kapia.
- Anonyymi
Kapin johtajuus tunnistettiin myös maailmalla, siksi arvokas sinibaretti. Se on verikauhaan jäänneille yliluteille paha rasti. Verikauha turvonneessa ylilutin päässä on hupaisa näky.
- Anonyymi
Kapi oli luonnollinen johtaja ja ei tarvinnut korostaa sitä itsessään Ossi on päinvastoin.
- Anonyymi
Kapi ylennettiin todellakin jo urallaan kapteeniksi, Aisalle se jäi kaukaiseksi unelmaksi.
- Anonyymi
Nyt sitte jo yli 20 vuotta vetänyt kahta eläkettä ja reissaillut ympäri maailmaa. Kyllä Kapin kelpaa!!!!!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Yksi Ossi jäi urallaan ylilutiksi ja ei reissaa ja eikä kelpaa mihinkään, ääniäkin sai taas 3. Venäjälle kaipaisi kovasti, luulee raukka, että siellä olisi asiat hänellä paremmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi Ossi jäi urallaan ylilutiksi ja ei reissaa ja eikä kelpaa mihinkään, ääniäkin sai taas 3. Venäjälle kaipaisi kovasti, luulee raukka, että siellä olisi asiat hänellä paremmin.
Miten sille kävi niin huonosti, lankesiko Tursuun?
- AnonyymiUUSI
Kapin molemmat urat on upeita esimerkkejä nuorille ja eteenpäin pyrkiville johtajille.
- AnonyymiUUSI
Kapi on tosiaan ansainnut elämänsä aika todella korkeita kunniamerkkejä.
- AnonyymiUUSI
Käytännössä olin isänmaan palvelija, menestyksekkäästi; osaan johtaa ja olen aikuisen oikea sotilas, sinä Kapi et ole koskaan ollut. HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä olin isänmaan palvelija, menestyksekkäästi; osaan johtaa ja olen aikuisen oikea sotilas, sinä Kapi et ole koskaan ollut. HO HOO, HO HOO!
Kapilla on näyttäjä, sinulta raukalta ne puuttuu. Jos olisit rehellinen ihminen, toki se on vaikeaa VKKlaiselle, niin et esiintyisi kapteeni evp, vaan lain mukaan pitäisi olla yli-luutnantti evp tai kapteeni res. Mutta teille venäläisille rehellisyys on myrkkyä ja vaikeaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kapilla on näyttäjä, sinulta raukalta ne puuttuu. Jos olisit rehellinen ihminen, toki se on vaikeaa VKKlaiselle, niin et esiintyisi kapteeni evp, vaan lain mukaan pitäisi olla yli-luutnantti evp tai kapteeni res. Mutta teille venäläisille rehellisyys on myrkkyä ja vaikeaa.
Kapin johtajuutta arvostettiin YK joukoissa ja Valiolla (lähellä keskustaa) todella korkealle. Tosin Kapilla on monta merkittävää kunniamerkkiä noilta ajoilta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kapin johtajuutta arvostettiin YK joukoissa ja Valiolla (lähellä keskustaa) todella korkealle. Tosin Kapilla on monta merkittävää kunniamerkkiä noilta ajoilta.
Toimiupseerit valitsi Kapi edustamaan heitä ja se kertoo oikeastaan Kapin arvostuksesta todella paljon.
- AnonyymiUUSI
Kapin poika muuten yleni myös urallaan kapteeniksi, siis jo palveluksessa. Sitten jatkanut toista uraa menestyksellä autoteollisuudessa, tekee miljoona kauppoja mm Suomen armeijan kanssa. Venäjälle ei myy ollenkaan ja sitä arvostetaan Natomaissa.
- AnonyymiUUSI
Kapin pojan tehtaat tekee niin korkeaa laatua, että ei siihen venäläisillä oli edes varaa. T-90 tankki osoittautui Ukrainassa pilipali tuotteeksi ja korruption mädätti senkin "ylivoimaisen" tuotteen ja kukaan ei niitä osta, loput jäi mätänemään venäjälle.
- AnonyymiUUSI
Kapin elämä on ollut menestystarina! siinä on ollut mies paikallaan ja vielä niin vaatimattomista olosuhteista lähtenyt syrjäseudulta ja nyt kuningaspaikalla Paloheinässä. Elämä palkitsee hyvät ihmiset.
- AnonyymiUUSI
Piti ihan googlettaa on on kyllä kova kaveri. Respektit Kapille.
- AnonyymiUUSI
Kapin kaltaisia miehiä tarvittaisiin ja onneksi Kapi on niitä kouluttanut ja ollut esimerkki.
- AnonyymiUUSI
Kapin elämä on esimerkki nuorisolle, aina pärjäät kun yrität ja olet fiksu. Kapin johtajuus on koulukirjamainen esimerkki hyvästä johtajuudesta ja kokonaiskuvan hahmottamisesta.
- AnonyymiUUSI
Oliko Kapi myös YK-joukoissa puolustamassa maailman rauhaa? Uskomaton mies!
- AnonyymiUUSI
Moni haluaisi Paloheinään, muuta vaatimukset on liian korkeat. Inkeroisissa keski-ikä on jo niin korkea.
- AnonyymiUUSI
Olin Valiolla samaan aikaan Kapin kanssa ja oli kyllä särmä johtaja ja viimeisen päälle pätevä. Ei ihme, että on palkittu noin korkeasti.
- AnonyymiUUSI
Kykenetkö itsenäiseen ajatteluun Kapi? HO HOO, HO HOO!
Ossi, venäjänmielinen SOTILAS- AnonyymiUUSI
Kapi juurikin kykenee ja ryssän aivopesu ei toimi. Kapilla on aivot kohdallaan.
- AnonyymiUUSI
Kapi kantoi vastuuta ja oli luotettava johtaja, ei mikään puliveivari Tursu tai Ossi.
- AnonyymiUUSI
Kapi oli niin luotettava upseeri ja Sotilas. Samoin kantoi vastuuta Valiolla (lähellä keskustaa) olevassa yrityksessä merkittävästi.
- AnonyymiUUSI
Kapin johtajuutta on havaittavissa Niinistössä ja Stubbissa, todella pätevää ja selkeää johtamista. Ei jääty idän varjoon.
- AnonyymiUUSI
Valiossa murehdittiin Kapin eläkkeelle jäämistä, paras johtaja jäi eläkkeelle.
Poikkeuksellisesti näin sunnuntaina avasin palstan ja kun näin tuon avauksen, siihen toki täytyy tarttua. Tottahan tuo minusta sanottu on; kiitos siitä! Ovathan sitten nuo minusta hyvää sanoneet tietysti minuksi joutuneet tuon erään silmissä, jonka mielessä vain minä aina olen.
Joo, hyvin meni sotilasurani. Kai siinä auttoi osaltaan menestykseni niissä sotilaskouluissanikin, mutta suurempi painoarvo varmaan oli näyttöni varsin monipuolisissa töissäni. Noin ainakin Valiolla, jossa olin varsin laajasta toimialastani ja sen tuloksista vastuussa – aina tavoitteet saavuttaen ja budjetissa pysyen.
Manneitä aikojahan nuo kuitenkin ovat. Sotilasuraltani olen ollut eläkkeellä jo 45 vuotta ja 26 vuotta olen ollut eläkkeellä jo Valioltakin. Tuplaeläkeläinenhän olen – ja tämän on joku tuonut esiin todeten minun vain reissaavan ympäri maailmaa. Niin tein parikymmentä vuotta, käyden kaikilla muilla asutuilla mantereilla paitsi Australiassa, yhteensä neljässäkymmenessä maassa. Sen reissaamisen lopetti sitten korona kesällä 2020 niin, että jo varaamani 85-vuotismatkani peruuntui; harmitti, kun se olisi ollut Irlannin kiertomatka ja Irlanti on niitä harvoja Euroopan maita, joissa en ole käynyt. Tässä – korkean ikäni mukaisessa – kunnossa kaukomatkat eivät tulisi enää mieleenikään.
Tässähän kuitenkin vielä keikun, ja kun ajokortillenikin sain vielä jatkoa, varmaan kesän aikana käyn poikieni ja perheittensä luona Salossa ja Karjaalla, mutta useammin poikani saavat käydä täällä minun luonani – ainakin 90-vuotispäivänäni, jos siihen asti vielä elän.- AnonyymiUUSI
Tee Perhon Ekit ja lopeta kitumisesi saitin sotkijana. HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Nyt Ossilla löin näön pimeäksi, venäläinen surkimusten näkemys ei elä Nato Suomessa. Kiitos Kapi, näin näitä venäjän osseja kohdellaan, väyrynen lyötiin jo ryttyyn.
- AnonyymiUUSI
Vieläkö sheivaat munakarvasi?
- AnonyymiUUSI
Kapin puolueet on aina pärjänneet.
- AnonyymiUUSI
Kapin pojalla on kokonainen autoteollisuus hanskassa, Kapin poikakin yleni kapteeniksi urallaan.
- AnonyymiUUSI
Ossi sai VKKssa puna-armeijan Ruma Lapsi pioneeri merkin Leningradin kirpputorilla.
- AnonyymiUUSI
Kapi on oikea SOTILAS
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319