Tämä julkinen kirje sinulle Nina Mikkonen siksi, että et anna ihmisten olla omaa mieltään somessasi, poistat itkuisena kaiken joka ei ole mieleesi, eli kaiken joka ei imartele sinun persoonasi = nuoleskele sinua, kommentit joissa ollaan kanssasi asioista eri mieltä. Jos kerran se on SINUN somesi, miksi pidät sitä julkisena?
Laita kommentoinnit pois tai laita tilisi yksityiseksi. Tosin sitten sinulle käy ohraiset ja joudut taas tyrkyttämään itsestäsi juttuja seiskaan ja muihin roskalehtiin.
Koska somessasi JÄLLEEN KERRAN, uhriuduit sinulle tulleesta YKSITYISESTÄ palautteestasi, joka pitäisi julkkiksenkin osata käsitellä myös yksityisesti , ei julkisesti sääliä hakien. Huono itsetunto....
Samalla paljastit ahkerasti lukevasi tätä S24;sta, kertoo se kyllä jonkun asteisesta narsistisesta luonteestasi, joka taisi olla jo T.T.A;n aikana kyllä kaikille näkyvänä. Teistä kahdesta voi kyllä todeta sen, että samanlaiset leikkivät keskenään.
Jos maailmankuva on aina se samat kolme ämmää eli - MINÄ, MINULLE,MINUSTA
Et anna itsestäsi mitenkään miellyttävää julkisuuskuvaa tai kuvaa mitenkään empaattisena ihmisenä. Kiukustut todella paljon kaikesta kritiikistä, jonka itseesi kohdistuen kohtaat.
Olet ihan itse tunkenut itsesi julkisuuteen, joten kyllä sinua julkisesti saa myös kritisoida. Sanojasi, tekojasi ja jopa kuule mielipiteitäsi joita esität julkisena kaikelle kansalle tuolla kolmen ämmän sabluunalla.
Ikävintä on , että edesmenneen miehesi kanssa toitte pienestä pitäen myös lapsenne julkisuuteen, edelleen heidän ongelmiaan hyödyntäen haet sillä mediajulkisuutta itsellesi. On paljon sinua isompia suomalaisiakin julkkiksia jotka eivät tuo lapsiaan julkisuuteen, koska haluavat antaa heidän itsensä päättää haluavatko olla julkista riistaa vai eivät. Te edesmenneen miehesi kanssa , ette pojillenne antaneet tätä mahdollisuutta. Tarkkaivaisuushäiriöt , koulukiusaamiset epäterve julkinen perhe elämä pikku lapsista lähtien, mieti mitä lapsesi saavat kärsiä. Päästä aikuisista ihmisistä jo irti.
Lopuksi todettava, että sinulle kaikki sinun itsekeskeisistä mielipiteistäsi tai jutuistasi eriävät mielipiteet, ovat sinulle välittömästi ;
- piilo vihaa
-piilo vettuilua
- piilo inhoa
yms.
Eivät ne ole , ne ovat ERIÄVIÄ MIELIPITEITÄ, ne ovat ihmisten oikeus SANANVAPAUTEENSA.
Kauanko sinä Nina Mikkonen , joka olet jopa esittänyt syvän julkisen paheksuntasi siitäkin, että joku oli kutsunut sinua Niinaksi, ei Ninaksi (vaikkei tuolla pitäisi olla mitään väliä) kuvittelet ihmisten jaksavan sinun jatkuvia julkisia avautumisiasi yv. viesteistäsi tai julkisten postaustesi kommentoinneista, ruikuttaen kuinka sinä taas kerran niin mielesi pahoitit. Sinut ja pojat unohdettiin T.T.A;n kuoleman jälkeen joksikin aikaa, kunnes sinä aloit tyrkyttää itseäsi eri medioille, kun elämäsi oli niin surkeaa yksinhuoltajana, ihan kuin olisit suomen ainut leskeksi jäänyt , jolla erityislapsia.
Eiköhän sinulla ollut ja ole ihan hyvä leskeneläke.
Tästä avoimesta kirjeestä , jonka takana ei ole yksi ihminen , vaan useampi toimintaasi kyllästynyt, saat ihan vapaasti pahoittaa mielesi, niin on moni sinun julkisesti ryöpyttänyt ihminenkin tehnyt, he vaan ovat yksityishenkilöitä, osa vanhuksia tai muuten vaan heikommassa asemassa olevia, sinä olet taas itse turhaksi julkkikseksi tunkenut.
🫵☹️
Avoin kirje Nina Mikoselle
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096