Hälyytyksellisyys! Hälyytyys! Hälyllisöitymäistömäisyyteistöneisyys Helsinkissä!

Anonyymi-ap

Huomiojo! Huomijo! Huuuuuuomiijooo!!

Sateellistuitoituneellistumaisteellistoma alkaa Helsinkissä muutamallista minuutillista vailleleellista klo 16.

Nyt vielä auringo paistaa, mutta katso, pijan sataakin vettällisteistä.

Selef Urge

23

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomio!joko siellä sataa?kello on 10 yli. Mä oon laihtunut 100grammaa vaille 5 kiloa.painan nyt 80,3kg, kun 24.4.paino oli 85,2kg.
      Fitwarmin haasteesta on tueksi.

• Anonyymi

• PS.kyseessä on gomamago-niminen kolmen viikon ilmaisvalmennus,mainos siis.
        Alkoi äitienpäivänä ja on supersuosittu.
        Maanantaina-ettei totuus unohtuisi-130€-alkaa 4 kuukauden toinen valmennus, jonka on tehnyt lihavuustutkija Patrick Borg.
        Oon käsittänyt että se on patrickin ikäisille hyvä valmennus,rennompi ote asiaan.kokemus näkyy.

• auroraboreallis kirjoitti:

PS.kyseessä on gomamago-niminen kolmen viikon ilmaisvalmennus,mainos siis.
        Alkoi äitienpäivänä ja on supersuosittu.
        Maanantaina-ettei totuus unohtuisi-130€-alkaa 4 kuukauden toinen valmennus, jonka on tehnyt lihavuustutkija Patrick Borg.
        Oon käsittänyt että se on patrickin ikäisille hyvä valmennus,rennompi ote asiaan.kokemus näkyy.

Ps. Suostutko 18h paastokisaan?alk.heti kun voit.jos haluat tai pystyt, voit jatkaa itseksesi.
        Mutta 18h on rankka myös.
        Söin äsken hedelmän ja itsetehtyä marjaseloitusrahkaa.protskuja,ja vitamiinit.lp.80,4kg.tavoite 80kg Huomisiltana.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Ps. Suostutko 18h paastokisaan?alk.heti kun voit.jos haluat tai pystyt, voit jatkaa itseksesi.
        Mutta 18h on rankka myös.
        Söin äsken hedelmän ja itsetehtyä marjaseloitusrahkaa.protskuja,ja vitamiinit.lp.80,4kg.tavoite 80kg Huomisiltana.

Suostun, yllytettävissä kun olen hulluttomuuveessa.

Koska en muista viimeistä syöntiaikaani niin menen nyt keittijöön syömään jotain ja aloitan siitä vesipaaston.

Ilmoitan syötyjäni aloitusajan ja keron tietenkin mitä söin ja mitä join.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suostun, yllytettävissä kun olen hulluttomuuveessa.

Koska en muista viimeistä syöntiaikaani niin menen nyt keittijöön syömään jotain ja aloitan siitä vesipaaston.

Ilmoitan syötyjäni aloitusajan ja keron tietenkin mitä söin ja mitä join.

Selef Urge

Paasto alkoi klo 18:25.

Söin 2 pikkulihistä, sulanutta juustoa lihiksen seläs, sipulija, tuoretta persiljaata ja basilikaata, sienikastiketta. Juomana vettä lasillisellisessa isollisessa , jossa seljankukkaata, punaviinimarjaata,pala raparperijaata sekoituksellisuuves.

Paastoajallisteitoneitoneisuustavoitteellismulaatijo on 18h eli muanantaina klo 12.25 minimillisellisesti. Tietty koitan siitä ylikin mennä irvistellen ja kärvistellen vaikka.

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

Paasto alkoi klo 18:25.

Söin 2 pikkulihistä, sulanutta juustoa lihiksen seläs, sipulija, tuoretta persiljaata ja basilikaata, sienikastiketta. Juomana vettä lasillisellisessa isollisessa , jossa seljankukkaata, punaviinimarjaata,pala raparperijaata sekoituksellisuuves.

Paastoajallisteitoneitoneisuustavoitteellismulaatijo on 18h eli muanantaina klo 12.25 minimillisellisesti. Tietty koitan siitä ylikin mennä irvistellen ja kärvistellen vaikka.

Selef Urge

Ok!

• Anonyymi

Ok!

18h hoitui. Pikku tauko hapenvetoineen ja sitten uusi haaste kehiin jo tällä viikolla: Keskiviikkona alkaa klo 18 paastohaaste 21h.

Saa osallistu tai olla osallistumatta, itse osallistun.

Aika vaativaa oli tää 18h, mutta pysytyn sukeltamaan 21h läpikin.

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

18h hoitui. Pikku tauko hapenvetoineen ja sitten uusi haaste kehiin jo tällä viikolla: Keskiviikkona alkaa klo 18 paastohaaste 21h.

Saa osallistu tai olla osallistumatta, itse osallistun.

Aika vaativaa oli tää 18h, mutta pysytyn sukeltamaan 21h läpikin.

Selef Urge

Minä ilmoitan häpeissäni että saatiin illalla ärräpullia ja mä söin kaksi. Kirkossa aiemmin kolmannen jne.paasto siirtyi tälle illalle .eilen olisin aloittanut 80,4kg,mutta nyt aloitan 80,8kg:sta.
        Tänään olen ns.ruodussa ja söinkin kuten kuuluu:tein ruismarjapuuron ja tonnikalasalaatin.
        Patrick Borgin luennot yms.alkoi.

Mutta siis:nyt ma-ti 18h.klo 17-11.
        Ja keskiviikkona alkaa se 21h.

• Anonyymi

Minä ilmoitan häpeissäni että saatiin illalla ärräpullia ja mä söin kaksi. Kirkossa aiemmin kolmannen jne.paasto siirtyi tälle illalle .eilen olisin aloittanut 80,4kg,mutta nyt aloitan 80,8kg:sta.
        Tänään olen ns.ruodussa ja söinkin kuten kuuluu:tein ruismarjapuuron ja tonnikalasalaatin.
        Patrick Borgin luennot yms.alkoi.

Mutta siis:nyt ma-ti 18h.klo 17-11.
        Ja keskiviikkona alkaa se 21h.

Jos söit vaan ne kaksi lihapulaa niin armahdan sut Jeesuksen nimessä ja katson "paastosi" läpäistyksi.

Laitan vaan Jeeuksen takia tuon paaston lainausmerkkeihin, koska eihän se luokituksellisesti ollut paasto, mutta armahtavan laupeuven nimissä annan sen retkahjuksen sulle anteeksi ja olkoon se sullekin syjänmessäsi anteeksisaatu siinä mielessä että ainojana kilpakunppaninasi hyväksyn paaston läpäistyksi osaltasi lihapullista huolimatta.

Tällä kertaa kun niin armoa olemme vailla olkoon näin. Joten tasapeli, voitimme kumpikin.

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

Jos söit vaan ne kaksi lihapulaa niin armahdan sut Jeesuksen nimessä ja katson "paastosi" läpäistyksi.

Laitan vaan Jeeuksen takia tuon paaston lainausmerkkeihin, koska eihän se luokituksellisesti ollut paasto, mutta armahtavan laupeuven nimissä annan sen retkahjuksen sulle anteeksi ja olkoon se sullekin syjänmessäsi anteeksisaatu siinä mielessä että ainojana kilpakunppaninasi hyväksyn paaston läpäistyksi osaltasi lihapullista huolimatta.

Tällä kertaa kun niin armoa olemme vailla olkoon näin. Joten tasapeli, voitimme kumpikin.

Selef Urge

Ok. Mutta että...noh.mulla on huomenna illanvietto kun katotaan lätkää.rukoilen sun sielun puolesta.
        Siksi tämän viikon tavoite missä se on nyt eli noin 81kg.
        Sen jälkeen liikunta ja yksi kilo viikossa kunnes 7.10 tiistaina lennetään Turkkiin.
        Juhannuksen tavoite 77kg.kirjoitin kaikki paperille.
        Turkin matkan alkaessa 67kg.
        Loppu tavoite on 60-65kg,vaikea hahmottaa kun se on niin kaukana vielä.
        Patrickin valmennus kestää 4kk.

• Anonyymi

Ok. Mutta että...noh.mulla on huomenna illanvietto kun katotaan lätkää.rukoilen sun sielun puolesta.
        Siksi tämän viikon tavoite missä se on nyt eli noin 81kg.
        Sen jälkeen liikunta ja yksi kilo viikossa kunnes 7.10 tiistaina lennetään Turkkiin.
        Juhannuksen tavoite 77kg.kirjoitin kaikki paperille.
        Turkin matkan alkaessa 67kg.
        Loppu tavoite on 60-65kg,vaikea hahmottaa kun se on niin kaukana vielä.
        Patrickin valmennus kestää 4kk.

Kiitos rukoilullisuujestasi sieluni puolesta.

"Mutta kiitos Jumalalle, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksellisen Kristuksen kautta!"

Tämä koskee paastollisoitumaallistoimaksijoitumaaksijoitakin.

Lupasin ilmoitella miten paastossa menee ja silleen, mutta en ilmoitakaan, koska alan somapaastolle. Se kestää vähintään syyskuun ekaan päivään asti 2025 jKr.

Mutta mä teen sen paaston ja sen tiijät että aloitan sen n. klo 18 perjantaina ja teen sen 26h. koska otan tämän nyt kunnia-asijanani vaikken tällä kertaa olekaan kuin vainaja, siitä mitään ilmoittamallisoimassa.

Kiitos sinulle kun olet ollut näissä paastoasijoissa leiklikaverinain haastamuksineen,

Selef Urge

• Anonyymi

Urpo

• Anonyymi

Ihanaa kun osaat Urpo kirjoittaa nimesi ihan oikein ja että osaat jopa lähettää sen tänne meidän luettavaksemme! :)

• Urpo

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

Urpo

No hyvin kyllä osasit sinäkin, Moaukko! Taputan täällä ihastuksissani käsiäni myös sinulle - tapu tapu! :)

• Anonyymi

Kohta valkotakkinen vie sinut. Istu odottamaan !

• Anonyymi

Selef Urge, tapa itsesi. Sitä Jumala haluaa, ei pyhä tuollaista Saatanan sokerinsyöjää rakasta. Kyllä Jumala opettaa sinua tekemään hirttosilmukan, varmasti ja sitten saat rauhan!

• Anonyymi

Hi, how are juu today?

Romans 10:13 whosoever shall call upon the name of Lord shall be saved

Eiimeen, halleluja!

John 14:6 Jesus said to him, “I am the way, and the truth, and the life. No one comes to the Father unless through me."

Apsooluutli, eimeen!

Taputellaan käsjijäämme, ollaan oikeen iloissaamme!!! Hallelujaaa, oikein lujaa, halleellulliselilellileesti.

Mitä mul olikaan. Niin joo. Ostin eilen alennuksesta sillin 30 pros islanninsillin ja en oo vielä alkanut syömäön sitä parasta ennen syöntipäivä 22.5 torstainallisuutena , joten aloitankin vasta perjantaina sen paaston enkä keskiviikkona, koska musta tuntuu etten saa suolast sillii syötyy ihan heti vaan syön vikat palat vielä just ennen paastoo perjantaina. Koitan olla nestepaastolla 26h eli lisään painoja 5h nostotankoon sen takija kun loitontajalihaksijoin aloitusajan loitontuneitoneemmaks. Tämä painonlisäys ei koske sinua vaan voit keskittyä omaan painonnostosuoritukseesi paastoutumassaisessais. Perjantaina 18 viimeistään alkaa, jos aloitan aijenmin niintietty ilmoitan sen tarkan ajan/tai onnistuiko vai menikö mönkään. Jos menee mönkään niin ilmoitan sen tunnin sisällä mönkään menosta tai pyrin siihen ainakin.

Päättäväisesti ja sillillisperunallisin terveisin salaattilaiskerallisteisesti,

Selef Urge

Samaa toivon jatkossa sultakin ja armon aika on ny jatkossa sitten ohi siten että jos syöt edes vähänkään lihaa tai namii niin se on paastotappiokses, mutta jos syöt vaikapa onpun niin sen voin kaatsoa läpi sormijen . Mutta sitten se toImii myös toisinkin päin, mutta vain yhjen kerran nestepaaston aikana sekin on sitten sallittua.

• Anonyymi

Aina sinä siirrät paastoa ja sitten olet syömättä tunnin. Seuraavaksi kirjoitat tänne että oli syötävä perunaa ja voita ja makkaraa ja löytyi kaapin perältä vielä karkkipussi.

Ymmärrätkö itsekään millainen PELLE sinä olet?

• Anonyymi

Tullooko Jeesus?

• Anonyymi

Tulloo, tulloo, vuan ensinnä tulloovat satteet... vaikka suattavathan nuo tietennii jäähä tulloomattakin..🤔

• Anonyymi

oletko puhekykyinen sika? Miksi tänne kirjoittelet? Sitähän moni inhoten sua miettii ja joku kysyykin sitä. Häivys nyt tältä palstalta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe