Esimerkkinä jollekin kaupungin työssä olleelle ihmiselle järjestetään isot lähtöjuhlat puheineen ja musiikkitapahtumineen. Varmahkoa tietoa, että tämä eläkeläinen itse halunnut ja kaikki pomot isommista alkaen totelleet, talutusnuora-tyyliin. Miksi? Kun minä jään samalta alalta eläkkeelle, saankohan ihan yhtä suuret pippalot? En usko.
ONKOS ERIARVOISUUTTA ELÄKKEELLE JÄÄVIEN IHMISTEN SUHTEEN?
6
201
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs jos pidät itse lähtöjuhlan?
- Anonyymi
Onko sitä narsisti jäänyt eläkkeelle? Sehän on ilon juhla jälellejääneille.
- Anonyymi
No ei ainakaan pyytämättä saa. Tuskin täältä lukevat.
- AnonyymiUUSI
Ei lapioon nojailijoille tarvitse juhlia järjestää.
- AnonyymiUUSI
Kateusko pisti avaajan silmään?
- AnonyymiUUSI
Minä kun jouduin lopettamaan työsuhteeni taannoisessa työpaikassani, niin Svenskataalande Bättre Folk -esinahkani järjesti juhlat sen kunniaksi kotonaan. Kaikki muut kutsuttiin, minua ei. Enkä kuokkavieraaksikaan tuppautunut. Sitten puoliyön maissa kuskasin näitä kauempana asuvia juopuneita koteihinsa.
Onko muita samoissa merkeissä juhlittuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337