Eikö Jyväskylästä löydy naista kellä olisi edes tämän illan samat tarpeet ku mulla,siis molemmilla on ,kummatkin saa sen mitä haluaa??
Tänään seksiä
23
135
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nainen ei tarvitse seksiä, eikä pidä seksistä, siten kuin mies. Jos pitäisi, tai tarvitsisi, ei lainkaan olisi mitään saatavuusongelmaa, puolin eikä toisin. Seksi/seksuaalisuus on naiselle vain työkalu, syötti miehen hankkimiseen, tai kuten netti kirkkaasti osoittaa, ansaintatyökalu.
- AnonyymiUUSI
Vaan sulle ei edes rahasta onneton limarotta ja LOPUKSI HAISTA PASKA
Ai sä olet se joka päättää kuka mitäkin tarvitsee,vastuullinen homma sulla,toivottavasti pääsi kestää.Kyse on kuitenkin vähän enemmän ku pelkästään sinusta.Tsemppiä haasteellisen tehtävääsi jonka itsellesi olet ottanut.
- AnonyymiUUSI
Paspas kirjoitti:
Ai sä olet se joka päättää kuka mitäkin tarvitsee,vastuullinen homma sulla,toivottavasti pääsi kestää.Kyse on kuitenkin vähän enemmän ku pelkästään sinusta.Tsemppiä haasteellisen tehtävääsi jonka itsellesi olet ottanut.
Epätoivonen vonkaaja ei voi kun nauraa 🤣😅
- AnonyymiUUSI
Paspas kirjoitti:
tarvitsioita ja saajia on aina vähän erimäärät... itsekin olisin tarvinnut ja pyyntöihin olen saanut hyviä selityksiä.... Ne pari kertaa kun olisin saanut olen joutunut skippaamaan.... tai ei nyt ihan niinkään.... Naiset katso istuu aika vaikutusvaltaisen asian päällä.
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivonen vonkaaja ei voi kun nauraa 🤣😅
Mikä sua tossa noin kovasti naurattaa?
Paspas kirjoitti:
Mikä sua tossa noin kovasti naurattaa?
Sekö sua naurattaa ku en alennu raiskaamaan sinun tyylisi vaan esitän täällä kysymyksen jolla en satuta ketään,omaa pettymystä lukuunottamatta.Sä oot rotta,pahimmasta päästä,sulla ei ole missään mitään ihmisarvoa koska olet raiskaaja,todennäköisesti pedofiili myös.
- AnonyymiUUSI
Työnnä löylykauha perseesees hönö
Se löylykauha juttu taitaa mennä hinttailun puolelle joten antaa olla,mielummin ihan hetero juttuja .
- AnonyymiUUSI
Kaappihomo runkkari kilahti
Just näin.
- AnonyymiUUSI
Siis käyt vaan painamassa jotain turskaa ja häivyt..
Mitähän tohon sanois,varmaan paras ettei sano yhtään mitään.Näytät olevan hieman herkän puoleinen banaani poika.
- AnonyymiUUSI
Mitäs olet hähähää
Sä taidat olla niitä "miehiä"ketkä ei pahemmin kysele vaan yrittää ottaa naisen väkisin,ainakin viestisi perusteella,sulle on täysin vierasta kysyä oisko missään naista jonka kanssa nussia,sä menet ja yrität ottaa väkisin,hopeet poimit siinäkin.Ei kysyvä tieltä eksy,kuten sanotaan.Ennemmin ilman ku edes yrittää väkisin kuten sinä.Hakeudu hoitoon,sulla on vittumaista lusia ku saat päähäsi joka päivä.Itse olet osasi valinnut.
- AnonyymiUUSI
Vedäppä sitten näppiis eläkä nillitä
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin ku raiskaan kuten sinä,omin käsin onneen ei varmasti satuta yhtäkään naista.Jätä sä ne raiskaus hommat,jospa joskus saisit ihan molemmin puoleisesta rakkaudesta.Pärjäile.
Anonyymi kirjoitti:
Kasvottomana rohkeat heittää NS.mielipiteitään.Onko vaarana palaa jostain raiskauksesta?
- AnonyymiUUSI
Tyhmiä nämä nettihakijat. Itse olen ainakin ymmärtänyt kaksi asiaa naisten suhteen. Ne kyllä saa seksiä silloin kun haluavat ja kertovat sen kyllä sopivalle miehelle. Toinen aisa on se, että vaikka nainen vemputtaa persettään ja puhuu asioita, niin se ei tarkota mitään.... nimimerkillä viimeksi saanut liki 30v aiemmin ja muutama läheltä piti tilanne ollut.
- AnonyymiUUSI
Ketä kiinnostaa
Pikku kännissä....kotona on helppo huudella mitä selvänä ei huutelis,näitä viestintä härveleiden huonoja puolia.
Kuitenkin,mies ku olen on minullakin halut,heikkoo vaan tuntuu olevan,olipa halut miten suuret tahansa.Elämä on.
Enpä ois uskonut että jotain häiritsee noin perkeleesti ihan mielestäni rehellinen kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319