Sain 9/14, No mitenkuten. Tuli tosin kehu: Aika lailla hieno tulos! Tunnet hyvin luonnonkukat.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000011226616.html
Kukkien tuntemista
16
136
Vastaukset
Sain 8/14.. ihan tuurilla. Ei citykani tunnista kuin leikkokukat jos nimi lukee paketissa. :)
- Anonyymi
taosom plsemtaa tiöo aola åaja pöp pöo jmoom plsemtaa kptaom mp em åaökpa
10
(kehnosti meni)- Anonyymi
illalla tulee tuon Erikan esitys Euroviisxuissa ... täjähääköhän aas jotai
- Anonyymi
Hienosti meni! Olet pätevä tunnistamaan luonnonkukat.
Vastasit oikein 14 kysymykseen
-keinovaginamies- - Anonyymi
nytkään en ehkäå jaksa katsoa Euro-viisuja, olen nukkamassa kuin mister Sanman, uutisista katson mitä tapahunut
Kokolailla mukavasti meni, kiitos visasta!
Aika lailla hieno tulos! Tunnet hyvin luonnonkukat.
Vastasit oikein 13/14 kysymykseen- Anonyymi
feminiinisyys on sinussa vahva.
Anonyymi kirjoitti:
feminiinisyys on sinussa vahva.
Tai sitten voi olla, että olen vain liikkunut pirun paljon luonnossa, toisin kuin palstalla yleiset citykanit.
Use force Luke!- AnonyymiUUSI
randombypasser kirjoitti:
Tai sitten voi olla, että olen vain liikkunut pirun paljon luonnossa, toisin kuin palstalla yleiset citykanit.
Use force Luke!ei, kyllä olet todella vahvasti feminiininen. erittäin huonolla tavalla.
- Anonyymi
¨Niin ei kyllä nousej otain eläviä kuolleita haudoista.... ei tule zombie-pppojakaan
Käytin molemmat vihjeet, vaikka ei siitä varsinasesta vihjeestä ollut mitään hyötyä. Ei se tiennyt. Enkä tiennyt minäkään. Muuten ihan mukiinmenevä tulos 12/14.
"Aika lailla hieno tulos! Tunnet hyvin luonnonkukat.
Vastasit oikein 12 kysymykseen"
Kiitos kivasta visasta! 😊🌸- AnonyymiUUSI
Ei ollut kiva visa!!
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kiva visa!!
Olipas! Sopivasti haastetta ja osa helppoja kysymyksiä. Ihan kiva! 😊👍
- AnonyymiUUSI
oiin kuv iglld dggä gygöillfkin diks hsudkxx joku kfdägyä puuhgxghuninxs, hoigxdmxcxxs kszupunbin kzxvfrj
- AnonyymiUUSI
11 sain oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319