Kun se on niin helppoa ja yksinkertaista:
1. Ystävysty kanssani irl
2. Jätä kumppanisi
3. Ollaan vaipata oleen "me"
Välität liikaa muiden tunteista, mutta ne ihmiset ei koskaan asemassi välittäisi sinun tunteistasi, siksi en itse uhraa kusipäille tunteita. Ne myös käyttää klassisia manipulaatiotaktiikoita meidän liittoa vastaan, ei pidä antaa liikaa muille ihmisille.
Ilmeisesti nainen haluat tehdä kaiken mahdollisimman vaikeaksi minun kanssani
10
216
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäohjeita sinulle nainen: 1. Älä usko kaikkeen mitä muut analysoi minusta, ne ei ole mielenterveyden ammattilaisia, eikä heillä ole pätevyyttä diagnosoida mulle oikeaa persoonallisuushäiriötä. Et voi päätellä muiden perusteella millainen olisin suhteesssa. 2. Älä ole ennakkoluuloinen, tiedät ehkä 5% minusta, vaikka näet sieluuni, älä oleta.
- Anonyymi
En oleta. ❤️ Mutta en ole hänestä kuullut mitään sellaista ns"pahaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oleta. ❤️ Mutta en ole hänestä kuullut mitään sellaista ns"pahaa".
Varmasti olet, ei se yks porukka muutakaan jaksa tehdä kun puhua mun "virheistä".
- Anonyymi
Ohjeesi eivät vakuuta. Ykkönen voisi olla toistaiseksi toteuttamisen arvoinen.
- Anonyymi
Koska et osaa päästää mistään irti, ja tehdä tilaa paremmille asioillesi elämässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska et osaa päästää mistään irti, ja tehdä tilaa paremmille asioillesi elämässä?
Juuri näin on.👍
- Anonyymi
Tuskin mulle, koska hänkään ei ole näköjään eronnut.. 🤔 Jos olisit hän niin kysyisin miksi mun pitää erota ensin?
- Anonyymi
En ole suhteessa, ehkä tietty porukka haluaa niin sinulle uskotella, mutta en ole edes ollut romanttisesti kenenkään kanssa tekemisissä pitkään aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole suhteessa, ehkä tietty porukka haluaa niin sinulle uskotella, mutta en ole edes ollut romanttisesti kenenkään kanssa tekemisissä pitkään aikaan.
Ohi meni tämä
- Anonyymi
Aloitetaan siis ykkösestä. Sitten tiedetään tuleeko kakkosta ja kolmosta.🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337