En itse ole tämän teeman tieteellisen katsantokannan syvissä sammioissa uinut tutkija, vaan ihan rivijamppa Sörnäisistä, joten näkemykseni naisen kauneuteen on hieman outo, eli perustelematon.
Ymmärrän hyvin sen, että elämme miesten maailmassa, jossa mies vetää ja työntää samaan kellonlyömään kaikista mahdollisista suunnista oman ideansa esiintuloa, eli presenssiä, ja kuljettaa mukanaan elävän planeettamme historiaa, modifioiden matkan tulevaisuudeksi.
Tulevaisuuden idea on yksinkertainen: Nainen on illuusio, joka on kotoisin miehen omasta päästä. Jos joku nainen ei sovi tähän konseptiin, niin sellainen on mahdotonta, joten sellainen tulee kieltää, hävittää ja kadottaa, jotta idea pysyisi hengissä, eli mies itse pysyisi hengissä, ja illuusio naisesta pysyisi hengissä, sillä muuten hukka perii miehen, illuusion ja tulevaisuuden.
Onneksemme on olemassa rivijamppoja, jotka näkevät ihmisen jokaisen kasvon takana. Ja kun ihmiselle puhuu, niin ihmiset puhuvat.Kun taas illuusioilleen puhuu, niin vain kaiku vastaa.
(hihitystä)
Naisen kauneus
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta täytyy muistaa, että myös tulevaisuus on tärkeä, rivijampan lisäksi :) Eikös se ollut niin, että tarkoitus pyhittää keinot?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Pyhät
Yhä olen sitä mieltä, että Jeesuksen ainoa pointti oli hommata tulevaisuuden duunareille palkallisia vapaapäiviä.
Muuta en näe.
(hihitystä)
- Anonyymi
Samaan aikaan evoluutiossa naisen oma ja jälkeläisen eloonjäänti on ollut tärkein lisääntymiskriteeri. Siinä ei runopoikien rakkaus painanut, kun naisen ja lapsen eloonjäänti oli kyseessä Alitajunnaisesti, kaikista naisten sanoista huolimatta, miehen sosiaalinen status, varallisuus ja kyvykkyys suojella olivat naiselle tärkeintä.
Nykyaikana on kuitenkin huomioitava, että kaikella on kääntöpuolensa, tai varjonsa, joka tulee esille oikeissa olosuhteissa. Jos naisen pariutuminen perustui eloonjäämiseen, kun elossa säilyminen oli taistelua ja selviytyminen oli jokapäiväinen uhka, miten nuo samat geenit ja vietit toimivat paratiisin kaltaisessa hyvinvointiyhteyskunnassa, missä vallitsee yltäkylläisyys, eikä mitään uhkaa ole.
Nyt valtaan astuukin naisen varjo. Miljoonan vuoden evoluutiossa naisen keho ja mieli ovat juuttuneet pysyvästi taistele tai pakene tilaan, se ei pysty käsittelemään täydellistä rauhaa, ettei mitään uhkaa enää ole. Naisen keho ja mieli vaatii vaaraa, niin hän alkaa luomaan draamaa sinne, missä draamaa ei ole. Tavallinen, turvallinen mies onkin naiselle pohjattoman tylsä hyvinvointiyhteiskunnassa, sillä naisen keho ja mieli on evoluutionsa vanki. Ilman vaaran tunnetta nainen ei pariudu, eikä lisäänny. Vain alhaisimmat roistot, murhamiehet, rikolliset ja muut pettäjät, voivat vastata tuohon naisen alitajunnaiseen vaaran tarpeeseen. Viisaat miehet luopuvat pariutumisesta, elävät yksin ja antavat yhteiskunnan tuhoutua.- Anonyymi
Mjoo
Miksi kirjoitat niin paljon.
Kun itse aloittelin täällä kirjoittelun, niin minulle kerrottiin monta seikkaa itse kirjoittamiseen liittyen; siis ilmiasuun, kielenkäyttöön ja kirjoituksen oikeudellisuuteen liittyen.
Kunnioitan
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
Mjoo
Tiedättekö mikä on pisin matka Helsingissä taittaa, mutta samalla lyömällä lyhyin.
Ette tiedä.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337