Naisen kauneus

Anonyymi-ap

En itse ole tämän teeman tieteellisen katsantokannan syvissä sammioissa uinut tutkija, vaan ihan rivijamppa Sörnäisistä, joten näkemykseni naisen kauneuteen on hieman outo, eli perustelematon.

Ymmärrän hyvin sen, että elämme miesten maailmassa, jossa mies vetää ja työntää samaan kellonlyömään kaikista mahdollisista suunnista oman ideansa esiintuloa, eli presenssiä, ja kuljettaa mukanaan elävän planeettamme historiaa, modifioiden matkan tulevaisuudeksi.

Tulevaisuuden idea on yksinkertainen: Nainen on illuusio, joka on kotoisin miehen omasta päästä. Jos joku nainen ei sovi tähän konseptiin, niin sellainen on mahdotonta, joten sellainen tulee kieltää, hävittää ja kadottaa, jotta idea pysyisi hengissä, eli mies itse pysyisi hengissä, ja illuusio naisesta pysyisi hengissä, sillä muuten hukka perii miehen, illuusion ja tulevaisuuden.

Onneksemme on olemassa rivijamppoja, jotka näkevät ihmisen jokaisen kasvon takana. Ja kun ihmiselle puhuu, niin ihmiset puhuvat.Kun taas illuusioilleen puhuu, niin vain kaiku vastaa.

(hihitystä)

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta täytyy muistaa, että myös tulevaisuus on tärkeä, rivijampan lisäksi :) Eikös se ollut niin, että tarkoitus pyhittää keinot?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Pyhät

Yhä olen sitä mieltä, että Jeesuksen ainoa pointti oli hommata tulevaisuuden duunareille palkallisia vapaapäiviä.

Muuta en näe.

(hihitystä)

• Anonyymi

Samaan aikaan evoluutiossa naisen oma ja jälkeläisen eloonjäänti on ollut tärkein lisääntymiskriteeri. Siinä ei runopoikien rakkaus painanut, kun naisen ja lapsen eloonjäänti oli kyseessä Alitajunnaisesti, kaikista naisten sanoista huolimatta, miehen sosiaalinen status, varallisuus ja kyvykkyys suojella olivat naiselle tärkeintä.

Nykyaikana on kuitenkin huomioitava, että kaikella on kääntöpuolensa, tai varjonsa, joka tulee esille oikeissa olosuhteissa. Jos naisen pariutuminen perustui eloonjäämiseen, kun elossa säilyminen oli taistelua ja selviytyminen oli jokapäiväinen uhka, miten nuo samat geenit ja vietit toimivat paratiisin kaltaisessa hyvinvointiyhteyskunnassa, missä vallitsee yltäkylläisyys, eikä mitään uhkaa ole.

Nyt valtaan astuukin naisen varjo. Miljoonan vuoden evoluutiossa naisen keho ja mieli ovat juuttuneet pysyvästi taistele tai pakene tilaan, se ei pysty käsittelemään täydellistä rauhaa, ettei mitään uhkaa enää ole. Naisen keho ja mieli vaatii vaaraa, niin hän alkaa luomaan draamaa sinne, missä draamaa ei ole. Tavallinen, turvallinen mies onkin naiselle pohjattoman tylsä hyvinvointiyhteiskunnassa, sillä naisen keho ja mieli on evoluutionsa vanki. Ilman vaaran tunnetta nainen ei pariudu, eikä lisäänny. Vain alhaisimmat roistot, murhamiehet, rikolliset ja muut pettäjät, voivat vastata tuohon naisen alitajunnaiseen vaaran tarpeeseen. Viisaat miehet luopuvat pariutumisesta, elävät yksin ja antavat yhteiskunnan tuhoutua.

• Anonyymi

Mjoo

Miksi kirjoitat niin paljon.

Kun itse aloittelin täällä kirjoittelun, niin minulle kerrottiin monta seikkaa itse kirjoittamiseen liittyen; siis ilmiasuun, kielenkäyttöön ja kirjoituksen oikeudellisuuteen liittyen.

Kunnioitan

(hihitystä)

• Anonyymi
      UUSI

Mjoo

Tiedättekö mikä on pisin matka Helsingissä taittaa, mutta samalla lyömällä lyhyin.

Ette tiedä.

(hihitystä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe