Olen testannut hiusten pesua vain vedellä suihku käyntien yhteydessä. Sain tällaisen vinkin, kun minulla pää kutisi jatkuvasti ja hiukset rasvoittui nopeasti. Hiukset myös oheni jatkuvasti enemmän, mutta sillä ei miehenä niin väliä tietysti ole. Kutina ja hilse oli ongelma.
Alkuun pesin kerran viikossa shampoolla pari kuukautta ja päänahan olotila parani jo vähän mutta
Hiukset rasvoittui kovasti edelleen.
Sitten jätin shampoon kokonaan pois ja pelkkä vesi huuhtelu normaalisti suihkäynnin yhteydessä. Nyt on 5 kuukautta mennyt näin ja päänahka on täysin terve ja hilseetön. Ei kutinaa ja hiukset on helkkarin mukavan tuntuiset, tyynykin pysyy puhtaampana.
Muistan joskus kuulleeni että päänahkaan ja esinahkaan sopii sama pesuohje, pelkällä vedellä on paras .
Lopettakaa hyvät äijät shampoon käyttäminen, se tuhoaa päänahan, nyt voin sen sanoa varmasti. En laita koskaan enää pesuainetta päähäni, on niin hyvä nyt . Aikaa meni monta kuukautta sopeutua mutta kyllä kannatti.
Kokeilkaa ja laittakaa viestiä kuinka on vaikuttanut! Voin suositella!
Miesten hiukset
3
54
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hajusta päätellen, melko moni mies käyttää tota strategiaa "Ei pesuainetta" koko kroppaan.
- AnonyymiUUSI
Appiukolla, oli aina kiiltävät hiukset ei koskaan ollut käyttänyt mitää shamppoota ja kuolemaan ; asti olivat hiukset hyvän näköiset .
Ja kuuntelin erään professorin haastattelua hän sanoi myös ettei ihminen tarvitse muuta kun vettä, pitämään itsensä puhtaana ei siis edes suihkusaippuaa, - AnonyymiUUSI
Hiuksiin tuo varmasti toimii, mutta muualle vartaloon tarvitaan kyllä pesuaineita, muuten varmasti hajuhaittoja tulee. Hiukset puhdistaa itse itseään, vähän kuin villapaita puhdistuu, kun sitä välillä tuulettaa ja antaa sen huilata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239