Miesten hiukset

Anonyymi-ap

Olen testannut hiusten pesua vain vedellä suihku käyntien yhteydessä. Sain tällaisen vinkin, kun minulla pää kutisi jatkuvasti ja hiukset rasvoittui nopeasti. Hiukset myös oheni jatkuvasti enemmän, mutta sillä ei miehenä niin väliä tietysti ole. Kutina ja hilse oli ongelma.

Alkuun pesin kerran viikossa shampoolla pari kuukautta ja päänahan olotila parani jo vähän mutta
Hiukset rasvoittui kovasti edelleen.

Sitten jätin shampoon kokonaan pois ja pelkkä vesi huuhtelu normaalisti suihkäynnin yhteydessä. Nyt on 5 kuukautta mennyt näin ja päänahka on täysin terve ja hilseetön. Ei kutinaa ja hiukset on helkkarin mukavan tuntuiset, tyynykin pysyy puhtaampana.

Muistan joskus kuulleeni että päänahkaan ja esinahkaan sopii sama pesuohje, pelkällä vedellä on paras .

Lopettakaa hyvät äijät shampoon käyttäminen, se tuhoaa päänahan, nyt voin sen sanoa varmasti. En laita koskaan enää pesuainetta päähäni, on niin hyvä nyt . Aikaa meni monta kuukautta sopeutua mutta kyllä kannatti.

Kokeilkaa ja laittakaa viestiä kuinka on vaikuttanut! Voin suositella!

3

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hajusta päätellen, melko moni mies käyttää tota strategiaa "Ei pesuainetta" koko kroppaan.

• Anonyymi
      UUSI

Appiukolla, oli aina kiiltävät hiukset ei koskaan ollut käyttänyt mitää shamppoota ja kuolemaan ; asti olivat hiukset hyvän näköiset .
      Ja kuuntelin erään professorin haastattelua hän sanoi myös ettei ihminen tarvitse muuta kun vettä, pitämään itsensä puhtaana ei siis edes suihkusaippuaa,

• Anonyymi
      UUSI

Hiuksiin tuo varmasti toimii, mutta muualle vartaloon tarvitaan kyllä pesuaineita, muuten varmasti hajuhaittoja tulee. Hiukset puhdistaa itse itseään, vähän kuin villapaita puhdistuu, kun sitä välillä tuulettaa ja antaa sen huilata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe