Mulle sanottiin että paniikkihäiriössä ilmentyvät ikävät tuntemukset sydämessä ei ole vaarallisia mutta entä sitten ylikuntotilassa ilmenevät ikävät sydäntuntemukset??
kommentoija Juha pohjola
Onko rytmihäiriöt vaarallisia paniikkihäiriössä ja ylikuntotilassa???
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Yllensä paniikissa oleva ihminen luulee aina että on sydänkohtaus tulossa
Silloin on muistettava ne hengitysohjeet niin helpottaa ja katsoa ettei kohomole jännittyneessä tilassa ole olkapäät melkein korvissa. Kuten usein on kun voi huonosti
Paniikki on kamala kokemus ja pelko kuolemasta osana myöskin , sitä ei saa vähätellä
Samalla kun siihen ei kuole kota jokaisen potilaan on vaikea uskoa silloin kun paniikki on. päällä
Mutta yrittää sanoa itselleen ettei tähän kuole .sekin auttaa- AnonyymiUUSI
entä ossaakko sanua onko ylikuntotilan rytmihäiriöt miten vakava asia??
mul on todettu paniikkihäiriö mut epäilen vahavasti että mulla on ollu noin 2 kuukautta ylikuntotila kehossa.
juha pohjola kommentoijana - AnonyymiUUSI
voiko ylikuntotilassa oleviin rytmihäiriöihin kuolla jos ei hoida rytmihäiriöitä pois?
- AnonyymiUUSI
mä tunnen yhden jolla oli rytmihäiriöitä (en muista/tiedä mikä sairaus hänellä oli) ja kun hän ei hoitanut sitä niin hän kuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259