”Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko." Jeesus Kristus
Matt 26:41
Valvokaa hengellistä tilaanne
14
51
Vastaukset
- Anonyymi
”Valvokaat ja rukoilkaat, ettette kiusaukseen lankeaisi. Henki tosin on altis, mutta liha on heikko.”
- Anonyymi
”Vaken, och bedjen att I icke mån komma i frestelse. Anden är villig, men köttet är svagt."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vaken, och bedjen att I icke mån komma i frestelse. Anden är villig, men köttet är svagt."
”Watch and pray, that ye enter not into temptation: the spirit indeed is willing, but the flesh is weak.”
- Anonyymi
”Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.”
1 Piet 5:8- Anonyymi
”Varen nyktra och vaken. Eder vedersakare, djävulen, går omkring såsom ett rytande lejon och söker vem han må uppsluka.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Varen nyktra och vaken. Eder vedersakare, djävulen, går omkring såsom ett rytande lejon och söker vem han må uppsluka.”
”Be sober, be vigilant; because your adversary the devil, as a roaring lion, walketh about, seeking whom he may devour:”
- Anonyymi
”Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
Luuk 21:36- Anonyymi
”Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä.”
”Men vaken alltjämt, och bedjen att I mån kunna undfly allt detta som skall komma, och kunna bestå inför Människosonen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men vaken alltjämt, och bedjen att I mån kunna undfly allt detta som skall komma, och kunna bestå inför Människosonen."
”Watch ye therefore, and pray always, that ye may be accounted worthy to escape all these things that shall come to pass, and to stand before the Son of man.”
- Anonyymi
”Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Mark 13:37- Anonyymi
”Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!”
”Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
”And what I say unto you I say unto all, Watch.”
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299