Mitkä ovat ajatuksesi Karstulasta? Mistä se tunnetaan? Paikoista, ihmisistä, kulttuurista vai ihan jostain muusta. Listaa alle ranskalaisilla viivoilla sanoja mitä tulee mieleen. Turhat löpinät pois, pelkästään yksittäisiä sanoja tai lyhyitä lauseita listattuna.
Mistä Karstula tunnetaan
14
772
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmistä kysymyksistä.
- Anonyymi
Olutpilkki, Savotta, ja turvetukien nosto.
- Anonyymi
Laitapa ihan ranskalaisilla viivoilla kolme - kahdeksan syytä tämän keskustelun aloittamiseen.
- Anonyymi
Idiooteista
- Anonyymi
Autojen rusikoiminen hormoonipäissään metsäkoneella. Siihen ei mahtijärveläiset pysty.
- Anonyymi
Jääkuutiosta ja paikallisista sekä veen tuomista valittajista. Muuten huippu paikkakunta elää ja kuolla.
- Anonyymi
Käkikello miehestä
- Anonyymi
Virkarikoksista? Ainakin Kanervio saanut huomautuksen AVIsta koululaisen kiusaamisesta..
- Anonyymi
Kinnulassa tosis sai koko hallinto.. virkarikollisuus yleistä kun laillisuusvalvontaa ei ole
- Anonyymi
Karstula viski ja Mainostoimisto JNC on ainakin maailmalla tunnettuja.
- Anonyymi
Karstula on paska.
- Anonyymi
Jääkuutiosta, jota innokkaat paikallismyyjät mainostivat tuottavana kohteena, olutpilkillä joka loppui ennen kuin edes kunnolla alkoi, Karstulan Wisky Oy:n tuotteilla, joita odotellessa aika käy pitkäksi ja paikallisten blondien ja bondien turvetuotteilla rikastumalla. Yrittäjäystävällinen, tasa-arvoinen ja veteraanien lesket huomioiva kunta on kiinnostava muuttokohde kaiken ikäisille.
- Anonyymi
-Karstulan maine on huono kiusaamisen ja asukkaiden pois savustamisren takia
- Anonyymi
Huonoista kunnanpäättäjistä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184