vaikka kuinka syitä sille, miksi me ei sovittais yhteen ja miksi meistä ei voi tulla mitään. Ja sit mulla on toisella puolella tää tunne.
Mulla on vaa'an toisella puolella
7
217
Vastaukset
- Anonyymi
No, huomasin mihin sinun vaaka kallistui. Siksi täällä vaan ikävöidään.
- Anonyymi
Samaa mäki mietin,mut tää tunne on jotain ihmeellistä..
- Anonyymi
mulla ei oo enää tunteita. oon sydämetön ja kylmä. vtun pahasti joku päässäni mättää se on selvää. eikä tässä voi enää ittekkää muuta ku ihmetellä miten tässä kävikin näin. joskus olin vielä ihan hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Omasta mielestäni sovitaan täydellisesti yhteen mies. ❤️
- Anonyymi
Aloittaja on nainen.
- Anonyymi
Mistä voi tietää ettei sovi yhteen?
- Anonyymi
Pidä järki ja tunteet balanssissa. Silloin etsi ratkaisu. Valitsetko rakkauden vai jatkatko omia polkujasi unohtaen hänet joka kerran sai sydämesi unohtamaan kaiken muun. Harkitse kuunnellen myös mitä asiaa on sydämellä. Sinä itse saat päättää ja luotan sinuun, että löydät ratkaisun. Sinä siis päätät ja minä alistun sitten siihen oli kumpi tahansa valintasi. Ollakko vai ei olla yhdessä 😶✨⚓💚
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803