Olen 43 v. nainen ja työskennellyt parturi-kampaajana yli 20 vuotta. Minulla on ollut pitkään oma parturi-kampaamo, eli olen yrittäjä.
Aikoinaan minulla alkoi käydä asiakkaana hurmaava mies, jonka kanssa aloimme sitten flirttailla siinä hiustenleikkuun ohessa. Ajan mittaan, hänen käytyään minulla asiakkaana muutaman kerran, ajauduimme suhteeseen. Huomasin olevani todella ihastunut häneen, kuten hänkin ilmeisesti minuun. Olin silloin juuri eronnut avioliitostani, joten kaipasin lohtua ja läheisyyttä. Uusi ihastus tarjosi minulle ylellisiä ravintola-illallisia, lahjoja, kukkia, intohimoa ja jännitystä.
Kohta kävi ilmi, että tämä uusi ihastukseni olikin yhä naimisissa omalla tahollaan. Hän oli salannut sen minulta aluksi, mutta aloin epäillä kun hän halusi tavata aina jossain muualla kuin hänen kotonaan. Suhteen alussa harrastimme joskus seksiä jopa minun työpaikallani, sulkemisajan jälkeen.
Lopetin tämän romanssin saatuani tietää hänen olevan naimisissa, mutta myöhemmin aloimme pitää yhteyttä jälleen. Hän alkoi myös käydä uudelleen asiakkaana parturi-kampaamossani, enkä halunnut kieltää sitä, koska eihän minulla tavallisia maksavia asiakkaita vastaan mitään ole.
Tämä herra sanoo tykkäävänsä minusta suuresti, ja oman avioliittonsa olevan "kylmentynyt". Epäilyttää kuitenkin, että hän pitää minua vain jotenkin "helppona" tai kevytkenkäisenä naisena. Sellaiseen asenteeseen olen törmännyt joskus ennenkin.
Onko palveluammatissa sopivaa ajautua suhteeseen asiakkaan kanssa?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096