Simon Kylän Poikien matkatoimiston (SKP) perustajajäsenet Numa ja Senssu kertovat Thaimaasta sen, mitä aidot thaimaalaiset tekee lomillaan ja missä. Olkaa hyvä pojat!
N) -No jaa Thaikut harvemmin lomailevat, jos lomailevat kohde on cha am, tai hua hin, joka on hieman cha amia kalliimpi, tämä on varma tieto.
S) -Miksi se vaatimattomuus on niin vastenmielistä kun oli kyse isä-lapsi viikonlopusta vaatimattomimmissa olosuhteissa?
S) -Telttailu / retkeily on Thaimaalaislle ehdottomasti yleisin ja sitä he eivät harrasta Pattayalla.
N) -Teltoissa on hyvä sisäpussukka
S) -Miljoonakansan pääasiallinen kotimaanmatkailu on paljon muuta kuin istua filtillä Jomptien rannalla.
N) -Valtaosa thaikuista nukkuu lattialla, joten heille ei tuota mitään vaikeutta nukkua teltassa
S) -Meidän poika aloitti matkailukokemustensa kerryttämisen 6 viikkoisena matkallaan Suomesta tänne Thaimaahan, vaikka tosin ei sitä itse muista.
S) -Telttailu on viehättävä ja erittäin suosittu matkailutoiminta nykyään.
Olipa kyseessä sitten seikkailu hämärässä metsässä, vuoristoseikkailu tai luonnon kokeminen syrjäisillä alueilla, leirintä tarjoaa kokemuksen täynnä jännitystä ja loputonta seikkailua.
N) -Itse olen intin jälkeen nukkunut muutaman yön teltassa, mutta hyvin vaatimattomissa pikkumökeissä
N) -Minun kokemuksestani, pattaya ja jompparin rannoilla ei saa leiriytyä, ei ole koskaan saanut, eikä kukaan täysipäinen sinne edes menisi siellä on jabapäisiä pentuja paljon, ja sinulta varastetaan kaikki mitä irtisaadaan.
N) -Mitähän elämää sinä oikeasti siellä sinun Thaimaassa vietät, kun se joka kerta eroaa minun kokemuksestani.
N) -Kalakeittoni merisuola tuotu thaimaasta siinä bangkokin huahin puolelta ostettu
S) -Tonnikalapihvien sijaan teen huomenna härän sisäfileestä jauhelihaa, myös runsaasta pekonipalasta jauhelihaa ja sekoitan ne keskenään.
Kulhoon laitan runsaastikokista ja pullon olutta, viisi kanamunaa ja tuliset mausteet.
N) -Tiedätkö muutama thaimaalainen lääkäri tuli vuosien varrella tutuiksi, he eivät kerro tulojaan mutta ajavat uusilla urheiluautoilla.
Tietämysperäiset kokemusmatkat Thaimaan teltassa
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eiköhän kyse ole juurikin siitä, Numba peruuttaa telttaan, niin Senssu tökkii kakkoseen, ja kun se yrittää ulos, niin Senssu tökkii taas kakkoseen. Ja tulee hulluksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096