En ole ollut ihastunut 15 vuoteen, enkä näin kovin. Enkä KOSKAAN ole tavannut kaltaistasi miestä.
En siis miettinyt sinua "sillä lailla" ensin. Mutta kun pyysit minua pariin otteeseen auttamaan jossakin ja kun sanoit nimeni usein ja kun kysyit apua sen yhden asian kanssa, kun tulin ihan lähellä sinua. Ja kun viimeksi katsoit minua, en olekaan voinut unohtaa sinua. Kasvosi ovat mielessäni ja koko olemuksesi. Se miten istut ja miten olet kun olet väsynyt.
Meistä kumpikaan ei taida olla "valmis" ihminen, ja on jotain keskeneräistäkin, mutta toisaalta mitä siitä.
Sinussa nyt kuitenkin on jotain unohtumatonta, persoonallista ja haluan yllättäen kanssasi lusikkaan päiväunille.
Toivottavasti nähdään pian ja toivottavasti tehdään vaikka tikusta asiaa. Koska, elämä!
Ajatuksiani
22
330
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihanaa.eli töissä kohtasitte 🤭
- AnonyymiUUSI
Oho, niinkö läpinäkyvää.. ? mutta toisaalta tuskin poikkeavaa tässä isossa maailmassa. eikä se mua haittaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho, niinkö läpinäkyvää.. ? mutta toisaalta tuskin poikkeavaa tässä isossa maailmassa. eikä se mua haittaa
Työ on kuitenkin iso osa elämää ja siellä näkee paljon ihmisiä ❤️
- AnonyymiUUSI
Kuka olet? Rakastan sinua, jos olet kaipaamani nainen. Olisi ihanaa olla sinun lähellä. Minä olen ainakin katsonut rakastuneesti sinuun.
- AnonyymiUUSI
Kuka olen. Tietysti ap 🤘hahaa
- AnonyymiUUSI
Tehdään sitten tikusta asiaa
- AnonyymiUUSI
Niinhän sitä on tehtykin.. tarvitaan ehkä isompi "tikku" joka vaatii ulos menemistä yhdessä tms.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä on tehtykin.. tarvitaan ehkä isompi "tikku" joka vaatii ulos menemistä yhdessä tms.
Kyllä ❤️❤️❤️vihjailin asiasta jo hänelle miehelle..
T. Sivusta nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ❤️❤️❤️vihjailin asiasta jo hänelle miehelle..
T. Sivusta nainenVastasit nyt naiselle, joka olen minä ap 😺 mutta kiva tietenkin, että ketjuni herättää ajatuksia. Kivahan niitä on lukea.
- AnonyymiUUSI
Olet rasittavan suorapuheinen henkilö mutta tavallaan arvostan. Et ehkä puhu takanapäin pahaa, kun sanot sen edessäkin. Luule, että ollaan aika erilaisia, ollaan kasvettu niin erilaisissa oloissa. Meitä yhdistää kärsimys, sen olen aikaisemminkin jo sanonut.
En ole katkera sulle, vaikka kyllä tämä juttu osakkeitani huononsi. Voin syyttää vain itseäni. Poistun palstalta mutta minuun voi kyllä olla yhteyksissä palstan kautta. Käyn täällä joskus. En siis hylkää.
Toivon, että tilanteesi muuttuisi. Uskaltaisit jotenkin elää. Minä tämän kaiken aiheutin vaan. Toivoisin, että olisin ollut parempi monessa mielessä.- AnonyymiUUSI
Meni ihan ohi. Suorapuheisuus on ainoa, mikä natsaa. Muu ei. Olen ap.
- AnonyymiUUSI
Pahaa en ole sanonut edessäkään ikinä..
T. Sivusta nainen
- AnonyymiUUSI
Oletko siis eronnut jo 15 vuotta sitten?
- AnonyymiUUSI
Näkyykö minulla sormusta?
- AnonyymiUUSI
Luulisi silloin että enemmänkin koska tuskin on ihastumatta ollut jonkun kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi silloin että enemmänkin koska tuskin on ihastumatta ollut jonkun kanssa.
Ei se suhde mitään takaa. Kyllä suhteen aikana voi ihastua myös toiseen. Se sitten, mitä se kertoo siitä suhteesta, onkin toinen asia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näkyykö minulla sormusta?
Luulisin näkyvän. Minulla ei ole.
- AnonyymiUUSI
muistatko skellefteån....
00 - AnonyymiUUSI
Köllitään ihan lähekkäin ja pussaillaan myös samalla! 🥰
- AnonyymiUUSI
Tämä! Tätä haluan sen ihanan miehen kanssa. Paljon!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Tätä haluan sen ihanan miehen kanssa. Paljon!
Nukutko alasti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nukutko alasti?
Nukun pukeutuneena lakanaan ja unelmiin miehestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096